LUSH julnyheter

I samarbete med LUSH så fick jag hem detta paket för inte så länge sedan som innehöll tre produkter som kommer dyka upp i deras julkollektion (så klart kommer det en hel del andra produkter också)! 
 
Jag vet nästan helt säkert att jag kommer älska läppskrubben eftersom att jag redan har deras bubblegum läppskrubb och detta är egentligen samma, bara att med en annan doft och så har den även hjärtformat skrubbsocker! 
 
Badbomben är jag riktigt taggad på att testa eftersom att jag aldrig testat badbomb förut och dem verkar ju ganska så populära! Denna var så söt och formad som en jultomte och den heter Dashing Santa!
Shower jellyn hoppas jag att jag kommer gilla, den ser verkligen spännande ut!


ebba    •  

så spännande nyheter!
svar: tack fina du <3 kram

Hillevi    •  

Åh, önskar att jag hade badkar så att jag kunde testa deras badbomber!

Johanna Davidsson    •  

Skulle vilja testa på Lush grejer.Har hört så mycket bra om dem!

Matilda    •  

Älskar deras Lip Scrubs, så goda haha!

linda    •  

Älskar lush! :)

Beatrice Jakobsson - Fotograf    •  

Älskar lush! :)

Linn Strömberg    •  

Åh måste testa deras läppskrubb! Mina läppar är torrare än Sahara, haha!

Bellah - livet i USA    •  

Så spännande!!

Emma Engström    •  

Vad underbart med produkter från Lush! Hade jag tyckt om Coca Cola hade jag köpt den lipscruben direkt, har Bubblegum och Popcorn som jag verkligen tycker om! :D Skulle vara så roligt att testa en badbomb men har inget badkar så det blir lite svårt!

VERONICA - fashionblog    •  

Men åh vad mysigt!! Fantatsiska produkter verkligen!! :) Kramar fina du!

Pauline    •  

älskar lush!

N A T H A L I E    •  

Åh va kul! :)

Isabella    •  

åh bästa lush!!

Släpp taget. följ flödet    •  

Vad spännande! Skulle också behöva prova något skrubb :)
Kanske ska testa den där då!

Julia    •  

åh nice :)

linah    •  

lush är såå bra! <3










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!