Julklänningar

red dresses
 
 
 1 HÄR / 2 HÄR / 3 HÄR / 4 HÄR (affiliatelänkar)
Snart börjar det ju närma sig juletider vilket innebär julfester och sedan själva julen! Själv ska jag på julfest med jobbet i helg vilket jag ser väldigt mycket fram emot! Det är inte så formellt så kommer inte klä upp mig så supermycket, men hade tänkt ha på mig min nya gråa basic klänning!
 
Jag har bestämt mig för att i år ska jag ha en röd klänning på julafton! Är helt kär i nummer två och nummer ett! Funderar faktiskt riktigt starkt på att beställa hem tvåan, den skulle vara helt perfekt på julafton! Och nummer tre var ju hur fin som helst den också! Älskar verkligen snöringstrenden, så fint!
 
Hittade du någon favorit bland dessa?


MALIN    •  

Den andra klänningen är min favorit! Såååå fin! Kram

Sannal    •  

Så fina klänningar

Amanda♥    •  

Åh alla var såå fina!

Catrin Monica Sandberg    •  

Åh vad fina :)

Linn Strömberg    •  

Så himla fina!

Olivia    •  

Alla var verkligen snygga!

N A T H A L I E    •  

Gud så snygga, dem två mörkröda är mina favoriter! :)

linah    •  

älskar! såå snygga!

Emelie Pahlin    •  

Älskar nummer 3, såå fin! :)

Freja Limelake - Resor, accessoarer, skönhet, mat    •  

åh rött är så snyggt!

Maja H    •  

Åh vinrött!!

VERONICA - fashionblog    •  

Wow!! Guud så fina tjejen! :) Kramar!

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Så fina! Nr 2 gillade jag verkligen, om det hade varit lång ärm hade jag nog slagit till!

Anita    •  

Så snygga :D

Pauline Hurtig    •  

snygga!

Amanda Engberg    •  

Så fina! :)

Annelie    •  

jättefina! jag gillar den första :)

Terese    •  

Åh fina!
Kram










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!