Julfest med jobbet

Igårkväll var det julfest med jobbet som stod på schemat! Ni såg ju en liten del igår om hur jag ungefär såg ut under kvällen, ändrade lite på looken till sist och på den första bilden kan ni se vad jag hade på mig under kvällen! 

Först åt vi på Amarillo och jag blev så besviken av att alla vi som var under 18 år var tvugna att sitta i ett skilt bord från alla andra? Dom kunde liksom inte lägga dom som inte tänkte dricka ändå i samma bord som oss så vi inte behövde sitta endast 4 pers då alla andra sitter hela gruppen? 

Kvällen blev i alla fall bättre efter att vi fick i oss den goda maten och gick iväg till "efterfesten" där det var olika tävlingar och sånt! Riktigt kul kväll var det sist och slutligen! Skulle ha varit roligare ifall det inte skulle varit på en söndag, men vad kan man göra åt det! 



Catrin Monica Sandberg    •  

Vilken fin klänning :)

Jennifer    •  

Okej wow det var ju verkligen skumt beteende…Men kul att kvällen blev bättre sen :)

Linn Strömberg    •  

Vad dumt att dom splittade på er! Men härligt att det blev en bra kväll ändå <3

Svar: Ja eller hur!
Henrietta Nylund

Amanda Forsman    •  

Så fin outfit :)

Isabella    •  

så kul med julfest :)

N    •  

Tack snälla! :D

Åh vilken snygg klänning!!

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Tråkigt att ni fick sitta vid olika bord!

VERONICA - fashionblog    •  

Woow vilken läcker klänning! Såå så otroligt fin :) Kramar tjejen!

Denise Taylor    •  

Jag hade blivit himla irriterad om jag hade varit tvungen att sitta vid ett annat bord! :O

Svar: Blev verkligen det, var så arg!
Henrietta Nylund

Dixi Wonderland    •  

Va härligt med en lycka kväll :D Låter som ni hade riktigt kul :D

linah    •  

vilken fin klänning!:D <3

Eleonora Adriana ♥    •  

Kul :) Tråkigt med bordsplaceringen

Michelle    •  

Så fin klänning!

Julia    •  

dåligt att ni inte fick sitta vid samma bord :/ fin klänning iaf :)

Rebecka    •  

Vad roligt :D

Svar:
Behåller dom nog :)

Kram

Lena    •  

Så knäppt gjort och jag förstår om ni kände er utanför!
Vad bra att resten av kvällen blev rolig iallafall :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!