Hoppas på motivation

Några bilder som jag knäppte med telefonen under gårdagen! 
Usch vilket väder det är idag alltså :( blev så ledsen när jag steg ut ur dörren och det regnade och var allmänt slaskigt och äckligt väder, snön får mer än gärna komma tillbaka nu! 

Igår gjorde jag en comeback på gymmet efter typ 1-2 månader! Jag vet inte riktigt varför jag slutar plötsligt att gå till gymmet under några månaders tid och då jag drar mig till gymmet igen så märker jag hur mycket jag har saknat det! Så nu hoppas jag att motivationen hålls på topp!

Efter gymmet åkte jag och William till Subway och jag åt en sallad vilket jag inte har gjort på länge, och gud så gott det var!


linah    •  

åhh, snö! <3

ebba    •  

håller med dig, hellre snö än regn & slask!
svar: men tack så mycket :) kram

Prietha    •  

Efter ett tag blir det typ rutin att träna, vet ärligt inte vad jag skulle göra om dagarna om jag inte tränade!

Linn Strömberg    •  

Vad kul att du är tillbaka på gymmet :D Hoppas motivationen håller i sig!

Svar: Ja eller hur! Hoppas också att motivationen hålls kvar länge nu :)
Henrietta Nylund

Jhennifer    •  

Visst är det tråkigt när det är slask och regn! Skönt att du är igång på gymmet igen. Ser supergott ut❤️

N A T H A L I E    •  

Duktig du är, kämpa på! Så otroligt skönt efter ett träningspass :) kram

MALIN    •  

Det är så vackert ute när snön har lagt sig! Och vilken kämpe du är som tränar :) Kram

Amanda Forsman    •  

Skönt att gymma :)

linah    •  

juste:D! kan du några bra jul filmer tips?:D

Isabella    •  

usch ja vädret har varit jättetråkigt här med!

VERONICA - fashionblog    •  

Superhärliga bilder tjejen! Vackert med så mycket snö.. :) Kramar fina du!

Catrin Monica Sandberg    •  

Jag vill också ha snöö :(

Celine    •  

Men åh så fint på första bilden!

Svar: Ja helt magiskt! Synd att det inte höll i sig mer än 2 dagar :(
Henrietta Nylund

Amanda Engberg    •  

Lycka till med träningen! :)

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Men åhh, så underbart med snö!!

Svar: Ja eller hur!
Henrietta Nylund

ISA    •  

Hoppas peppen håller i sig, heja på! :D

Ronja Flygare    •  

salladen såg god ut :)

Sannal    •  

Härligt med comeback










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!