Hårmodell

Idag var det den sista kundarbetsdagen före vi åker ut på praktik, och vi fick en skön sovmorgon och började först klockan 13! Så imorgon är det den allra sista dagen före vi alla går lite skilda vägar ett tag, men vi kommer bli återförenade på våren igen! Så imorgon kommer vi att ha lite glögg och pepparkaksmys före vi alla säger hejdå till varandra!

På den andra bilden ser ni en uppsättning som jag gjorde på Sarah när hon kom som modell på måndag till skolan! Imorgon kommer Emilia som modell på morgonen, så får se vad jag hittar på för kul till henne! :)


Viktoria Eriksson    •  

så fin frisyr! och fina du :)

Sannal    •  

Men åh vad fint!

linah    •  

åhh så fint!:

Linn Strömberg    •  

Mysigt att ni ska mysa med glögg och så innan ni skiljs åt för ett tag ^^

Julia    •  

fin uppsättning :)

bohobando | Skönhet & Livsstil    •  

Såå fint!

Terese    •  

Åh vad fint håret blev! Och vad mysigt med glögg o pepparkakor :)
Kram

Isabella    •  

åh så fint! :)

Fanny    •  

Vilken fin uppsättning! :)

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Åh så fint det blev!

Linda    •  

va fint!:D

Amanda Engberg    •  

Så fint! :)

ebba    •  

så himla fin & så fint de blev!
svar: tack, de gjorde de :) kram

Annsoh    •  

coolt! snyggt det blev:d

Jessica    •  

Så fint :)

Hemma Hos Felicia    •  

ÅH älskar pepparkakor!!!!!! :D

Prietha    •  

Så fin frisyr du gjorde!

frejalimelake - Resor & Livsstil    •  

Nä men vad fint, duktig du är! :) skulle du möjligtvis vilja göra bloglovin byte? :D

Beatrice Jakobsson - Fotograf    •  

Snygg uppsättning! :)

Släpp taget. följ flödet    •  

Vad mysigt! :) Och vilken fantastisk frisyr!! saknar mitt långa hår lite när man ser alla fina frisyrer du gör!

Emma Engström    •  

Du är verkligen hur fin som helst! :) Kram

Rebecka    •  

Så fint!

Svar:
Nej vad tråkigt :(

Matilda Wikblom    •  

himla fin frisyr!

Sofia    •  

Så snyggt!!

Miriam    •  

Så fint! :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!