Glad farsdag!

Hoppas ni alla har firat/firar era pappor idag och visar dem lite extra kärlek, för idag är det ju farsdag! Inte för att jag tror att någon har missat det men ;)

Min pappa är bortrest denna helg så jag firade farsdag hos William med honom, hans bröder och föräldrar! Åt världens godaste mat och ligger fortfarande i matkoma några timmar efteråt, haha... 

Och på tal om ingenting alls så börjar jag ju på praktik på måndag (imorgon) och är såå taggad! Ni kommer att hitta mig fem veckor framåt på Flow i Rewell Center i Vasa. Så det är något som jag ser riktigt mycket fram emot just nu! :) 

Har du firat farsdag idag?


Sannal    •  

Men åh vad mysigt!!!

Julia    •  

kul med praktik :)

Amanda Forsman    •  

Så mys, har också världens matkoma haha :)

ebba    •  

vad mysigt!
svar: tack så mycket :D kram

Linn Strömberg    •  

Åh vad roligt med praktik :D Lycka till!

Amanda Engberg    •  

Så roligt! :)

linah    •  

va mysigt! vilka härliga bilder:D

Prietha    •  

Men gud så rolig praktikplats!

Johanna    •  

Roligt med praktik!

Hoppas du har en jättebra måndag! :)

VERONICA - fashionblog    •  

Åh vad gott och mysigt :)
Vi åt god mat, fikade och umgicks. Så härligt! :) Hoppas du får en toppen dag!

Isabella    •  

så mysigt :)

N A T H A L I E    •  

Gud va mysigt! :)

Natalie Salazar    •  

åh så trevligt och mumsigt :)

jag firade inte men ringde och grattade pappa :D sen hade jag en lite mer mys frukost till killen som är pappa :D

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine    •  

Åh vad mysigt!
Jag firade inte fars dag. Vi brukar aldrig göra det. Men vi firade lite i lördags istället då min bror och hans dotter åkte till oss :)

Tänkte kika in och tipsa dig om att jag precis har startat igång veckans blogg. Tre enkla steg för att delta. Hoppas du vill vara med! :)

Länk till inlägget: http://babustyle.forme.se/2015/november/bli-veckans-blogg-1.html#comments

Är du helt ointresserad så ber jag om ursäkt för denna kommentar.

Matilda P    •  

Mysigt med farsdag och himla spännande med praktik! Lycka till :).

Delta gärna in min bloggtävling som är i samarbete med Caseapp där du kan vinna ett presentkort värde 300 kr på deras hemsida.

Rebecka    •  

Åh vad mysigt :) Jag firar inte farsdag tyvärr.

Svar:
Det var jättegott!

Hoppas du haft en bra start på veckan ♥

Kram

matilda ♥    •  

Hej! Nu har jag lottat ut vem som blev Veckans bloggläsare på min blogg, så in och kika om det blev du! Om inte, var gärna med igen! :)
Kraam!

a n n i k a    •  

Gott :D

Nikita    •  

Så mysigt! :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!