Fullt schema

Skäms lite över att min uppdatering inte har varit på topp den senaste tiden, men har haft så sjukt mycket på schemat nu med praktiken och allt! Hinner liksom inte göra något annat på dagen än att vara på praktik då jag slutar så sent och har långa dagar + jobb på helgerna, så hoppas ni förstår det! 

På torsdag kommer jag antagligen att färga håret och bli lite fräschare inför Galan på lördag! Är så taggad och väntar med spänning på att min klänning ska komma på posten vilken dag som helst! 

Nu ska jag iväg på ett möte, hoppas ni får en fortsatt fin kväll! 


Linn Strömberg    •  

Hoppas praktiken går bra :D

N A T H A L I E    •  

Hoppas du får en jättefin kväll tjejen! :)

linah    •  

va fin du är! <3

Amanda♥    •  

Spännande att färga håret :D

Terese    •  

Det är ju förståeligt med praktik o allt på schemat! Var likadant för mig när jag praktiserade och gick i skolan! :)
Kram

Sannal    •  

Förstår att det blir mycket! Kul att du ska färga håret!

Anita    •  

Härligt med fullt upp! :D

ebba    •  

så snygg!

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Ibland har man helt enkelt fullt upp.. Vad härligt att färga håret, hoppas du blir nöjd :)

Amanda    •  

Vad kul att färga håret och fräscha upp sig!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!