E.l.f contouring

När jag var inne i skolan en dag förra veckan så hade E.l.f. försäljningsställningen kommit till skolan och jag som hade funderat på att köpa denna hela sommaren slog äntligen till!
 
Jag var mest förväntansfull på blushet och det var egentligen därför jag köpte denna. Jag blev dock lite besviken på den eftersom att det är riktigt svårt att få upp produkten på borsten för mig. Bronzern var däremot riktigt bra och är nästan likadan som min favoritbronzer från Too Faced, så det var ju ganska kul att man hittade nästan en kopia av den! 
 
 
♥♥♥♥ / ♥♥♥♥♥
Denna får 4/5 poäng av mig! Blushet hade riktig fin färg men det tar en stund före man får byggt upp färgen på kinderna. Stort plus för bronzern! Litet budget tips för er som funderar på att köpa Chocolate Soleil från Too Faced!


Amanda    •  

Åh, får se till att testa den! :)

N A T H A L I E    •  

Denna verkar såå bra ju! :)

Zaisha <3    •  

vilken härlig färg blushen har :)

sandra    •  

nice!

Sandra    •  

Tur att nåt va bra med den när du hade haft så höga förhoppningar! :)

MALIN    •  

Jag äger en hel del från e.l.f, och jag älskar verkligen deras produkter! Otroligt bra för deras billiga priser :) Kram

Isabella Huynh    •  

vad fin!

Amanda♥    •  

Håller med! Tycker inte blushen ger färg, men använder bronzern :)

Catrin Monica Sandberg    •  

Synd att du inte var nöjd med båda men kul att bronzern var bra!

Sannal    •  

Åh den verkar bra

Linn Strömberg    •  

Tråkigt att blushet inte riktigt levde upp till dina förväntningar, men verkar bra ändå :)

linah    •  

åhh va fint! <3

Beatrice Jakobsson - Fotograf    •  

Ååå vad kul att du äntligen köpte den! :)

Anita    •  

Härligt med tips =)

N    •  

Härligt med en bra produkt!!

Pauline Hurtig    •  

kul!

Cissi    •  

Bra tips

Amanda    •  

Vilken fin, jag vill också prova någon produkt från e.l.f för dom är ju ganska billiga, men har inte hunnit ta reda på vilken produkt jag ska ha ännu :)

Svar: Ett tips är att kolla på olika youtube videos, finns recensioner på nästan alla produkter där ! :)
Henrietta Nylund

Zara    •  

Är också rejält sugen på att köpa smink från elf!
Ska kolla om jag hittar något bra på ullared nästa lördag! :)

ebba    •  

kanske vore något för mig!
svar: ja men eller hur :D kram

Felicia    •  

Bästa känslan när något man verkligen vill ska vara bra också är det!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!