Apptips!





Jag måste tipsa er om en nyfunnen superbra app vid namnet Jodel! Så sjukt kul app med anonyma statusar som man kan gilla / dislikea och kommentera, och allt är anonymt! 

Jag vet inte hur populär denna app är i olika städer men i Vasa stad är den helt klart roligast och mest uppdaterad, men då man åker hem till Solf blir den lite mera död. Det är alltså så att man kan läsa statusarna som är inom 10km radie om jag inte minns helt fel, vilket gör det hela roligare!

Så ni alla bara måste ladda ner denna sjukt roliga app, så blir vi flera jodlare! Kan dock varna om att den är ganska så beroendeframkallande, hehe...


ebba    •  

bra tips!
svar: ja men eller hur :) kram

Linn Strömberg    •  

Haha min kompis har den där appen och brukar skicka massa konstiga statusar till mig. Kanske ska skaffa :p

Bambi    •  

Den låter rolig, men har hört en massa dåligt om den. I Leksand har dom startat en kampanj som heter nej till Jodel pga hur enkelt det är att sprida hat. Men som du skriver kan man ju bara se statusar inom 10 km radie så appen i sig är väl inte dålig. Men jag är lite skeptisk till den haha :P

Pauline Hurtig    •  

den lät kul :)

Emma Engström    •  

Detta har jag inte hört talas om! :o

Beatrice Jakobsson - Fotograf    •  

Har testat den, helt okej från min sida! :)

Amanda Forsman    •  

Den var rolig tills allt skit skrevs tyvärr :(

Svar: Konstigt, har inte sett något negativt i våran stad än :O
Henrietta Nylund

Linda    •  

den appen är rolig!:D

Catrin Monica Sandberg    •  

Vad kul det lät, måste prova :)

Anonym    •  

Jodel e ju tänkt för studerande i universitetet elr dylikt som novia. Vi vill int ha nå högstadiebarn dit å int heller nå under 18. Sen e de inom 7km /en åbo jodlare

Rebecka    •  

Vilket roligt tips :)

Svar:
Hihi, förstår det ;)

Kram

Släpp taget. följ flödet    •  

haha men vad roligt!! Aldrig sett den förut! :D

Isabella    •  

haha så himla kul app ju!

Sannal    •  

Åh har den, det är kul!

linah    •  

åhh tack för tipset:D! <3

Johanna    •  

Bra tips! Låter som en rolig app :)

Julia    •  

Sjukt mkt hat och elaka människor där också, inget jag hade rekommenderat

Anonym    •  

Jag måste faktiskt hålla med åbotjejen. Jag går själv sista året i gymnasiet och man märker ju reaktionerna om en yngre än 18 jodlar. Jag anser att det är en studerande app, inte ens för mig i gymnasiet.










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!