Vår outfit

springtime
 Skulle inte tacka nej till något på denna bilden! Allt är så fint och bra till en basic garderob!
Har varit på jakt efter en ny läderjacka hela hösten och våren nu men tycks aldrig hitta någon jag gillar! Denna på bilden var dock supersnygg!
Och mina pilotsolglasögon som jag köpte i Spanien för ett år sedan börjar ge upp smått vilket är så synd då de är mina absoluta favoriter, så snart är det dags att spana in efter ett par nya!
 
Vad mer behöver jag säga? Allt kan gärna landa in i min garderob!


♫♪ sandra    •  

snyggt!

Sara's    •  

Åh så fint! Sku verkligen vilja ha en Michael Kors väska! :D

Anonym    •  

Älskar macs läppstift!

Petra    •  

Så snyggt!

ISA    •  

drömmer om väskan <3

Annelie    •  

snyggt! :)

Emma Grann Fotografi    •  

Jättefint :)

Amanda    •  

Sjukt snygga saker!

Ellen Gräntz    •  

Så snyggt!

ebba    •  

riktigt snyggt!

svar: tack så mycket :)

Alice    •  

sv: tyyyp lite hemligt, kanske fixar ett inlägg om det längre fram :)

crazyyy snygg outfit!

Stina    •  

Sjukt snyggt :)

Sanne-Madeleine Håkansson    •  

jaha vad rolit :D

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Älskar väskan :D

Cajsa Lindahl    •  

snyggt!

allt bra med dig idag?

Ida - foto & häst    •  

så snygg outfit!! :D

Pauline    •  

snyggt :)

Emelie    •  

Så mycket fint!

MATILDA ROSQVIST    •  

så snyggt :D

Erika    •  

Snyggt alltihop :)

Anonym    •  

varifrån är jackan? :)

Ida - Foto    •  

snyggt :D

Cajsa Lindahl    •  

hur är läget med dig idag? :)

sara    •  

Snygg outfit! :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!