Resan till Umeå

Nu är vi äntligen hemma efter många timmar på båten och några timmar i Umeå! 
Vi spenderade dagen också med Jennifer och hennes pojkvän som också skulle åka på samma gång som oss, så det var riktigt kul!

Jag shoppade en del också som jag säkert kommer visa upp här inom kort! Och höjdpunkten på hela resan var nog besöket till MAX och Honycomb frozen yoghurt! Såå gott!
Smakade även på nya Loka crush, men päron är fortfarande min favorit! :)

Allt som allt var resan riktigt kul och lyckad och längtar tills jag och William åker igen till Sverige efter midsommar, men då blir det till Stockholm!


MATILDA ROSQVIST    •  

åh så gott :D

Alice    •  

Ser och låter som en bra resa :)

Ebba    •  

Så härliga bilder!

Svar: ja de är väl sisådär men man får tänka positivt :)
Kram

Boel    •  

Mysigt det låter :)

Prietha    •  

Hoppas nästa Sverige tripp blir minst lika bra!

Svar: Hoppas jag med! :D
Henrietta Nylund

carolines    •  

Åh vad gott med max! Mums!

Julia Wisniewska    •  

Vad kul med Umeå var också där igår!

Svar: Jasså? Vad kul! :D
Henrietta Nylund

Emilia Sjödin    •  

Hej! Jag vill ha hjälp med en liten sak. Jag skriver mycket om cancer och om min mamma som dog i det. Jag vill skriva mer om det. Men vad vill man veta? Har du några förslag på inlägg? Hade vart supersnällt ! Jag vill kunna hjälpa så många som möjligt.

Förlåt om du inte gillar dessa kommentarer! Men ha en fortsatt trevlig helg! KRAM!

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Vad härligt det ser ut och låter! Yoghurtglass är så himla gott (toppingen är godast haha).

Vendela    •  

Åh vad gott med frozen yoghurt! Toppingen såg ju inte dum ut heller :P

Pauline    •  

å så roligt, och gott!

Beatrice Jakobsson - Fotograf    •  

Vad mysigt det lät! :)

Amanda    •  

Låter mysigt och gott :)

VERONICA - fashion blog    •  

Åh så fina bilder! Härliga :) Kramar fina du, hoppas du får en härlig start på veckan!

Sara Ekman    •  

Älskar Max hamburgare! :)

Sanne-Madeleine Håkansson    •  

åhh loka crush jordgubb måste ju vara den godaste .D

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Gott med Max. :D

Ellen Gräntz    •  

Åh så gott med frozen yoghurt!

Caroline    •  

Låter mysigt! Hade också sett fram emot MAX ;D










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!