The lace bra

Köpte denna snygga spetsbhn idag ganska så spontant. Det har ju varit rätt så inne att ha en spetsbh ett tag men har alltid varit lite skeptisk mot dom ända tills jag läste att många tyckte de var mycket skönare än vanliga bhn så då var jag tvungen att testa och det är faktiskt sant! 
Så skönt utan massa metalldelar och den håller allt på plats, som en bh ska! Så de är ju sjukt snygga och även bekväma, så det rekommenderas!
Denna var i alla fall från Cubus och just nu har dom ju -25% på precis alla underkläder så då blev ju denna ännu billigare, så ett riktigt kap var det!
 
Vad tycker du om spets bh?


Alice    •  

snygg! faktiskt på jakt efter en bralett så ska kolla in cubus!

ebba    •  

brukar aldrig använda min men tycker det är skönare än vanlig bh så nu åkte den på!

svar: åh tack så mycket :)

michelle bergström    •  

Så fin! Vill gärna också införskaffa mig en spets bh :) Måste besöka cubus och köpa mig en :)

Pauline    •  

har också en sån! :D

Emma    •  

Åh så fin, har tänkt ett tag nu att jag också ska köpa en! :)

Petra Wikman    •  

ååååh vilken fin!!

Sara Ekman    •  

fin :)

Rebecca    •  

dom var riktigt fina :)

Ida - foto & häst    •  

guuud så fin! måste jag ta och köpa ju :D

Amanda    •  

Åh vad fin och skön den ser ut!

Anonym    •  

snygg! :)

sandra    •  

fin :)

kmstyle    •  

vilken fin!:)

Nora Bååth    •  

Spetsbhar måste va bland det finaste :D

Julia Wisniewska    •  

Men gud vad snygg!

Hos Vispen    •  

Vilken härlig blogg du har :)

Kolla gärna in vår sida med smycken i alla stilar till grymma priser! Låg frakt & flera betalningsalternativ! :)

Kram

ISA    •  

Har prick den faktiskt! så jäkla nöjd. jätteskön!

Petra    •  

så fin!

Cecilia    •  

Så fin. 😊

Vanessa andersson    •  

Den var verkligen fin :D

Prietha    •  

Vill så gärna ha en! Tack för tipset, får kika in på Cubus nästa vecka!

Rebecka    •  

Snygg!

Svar:
Det gjorde jag i inlägget :P

Kram

Beatrice Jakobsson - Fotograf    •  

Vad snygg! :)

FrökenTV, bloggen om tv och film    •  

snygg

Cecilia Johansson    •  

Väldigt snygg :D

Clara    •  

Jättefin!

linah    •  

åhh va snygg:D!!!

Sofie    •  

Åh vilken fin!!

sarah    •  

Fin bh :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!