Strampen med klassen

BBQ chicken burger / Klassen! Jag näst längst fram till höger :)
Idag har vi varit med halva klassen till Strampen här i Vasa och ätit riktigt god mat och haft det kul! Andra halvan kunde inte komma, så det var ju lite synd. Men kul hade vi ju ändå!
 
Jag har inte varit på Strampen på flera år och kom inte alls ihåg hur god maten var, min hamburgare var supergod! Jag hade också förväntat mig riktigt dyra priser men det var faktikst billigare än de flesta resturangerna i Vasa, och den är ju helt lätt den mysigaste, finaste och trevligaste!
Så det rekommenderas varmt att besökas för alla som har chansen! :)
 


ISA    •  

det där såg ju sjukt gott ut! och mysigt såklart :)

michelle bergström    •  

Så gott! Sv: haha ja det gör det verkligen ;)

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Muuums vad gott det ser ut!

ebba    •  

vad härligt!

svar: tack så mycket :)
krmais

daniela    •  

jag gillar också strampen, speciellt deras luncher! :)

Emma    •  

Men så mysigt ni verkade ha! :)

Pauline    •  

vad gott och mysigt! synd att inte alla kunde komma dock

MALIN    •  

Ser otroligt mysigt och härligt ut :)

Amanda    •  

Mums så gott!

Petra Nordqvist    •  

Men oj vad gott! :D

Nora Bååth    •  

Ser riktigt smartigt ut!

Alice    •  

Mysigt! och himla gott det ser ut!

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Alltså åh vad mysigt! :)

Emmish    •  

va kul och gott det såg ut =)
Ha en bra torsdag också!
kramiz

Ida - foto & häst    •  

men åh så mysigt och gott!! :D

Caroline Blomberg    •  

Åh va gott det ser ut!

Linnéa Pyrrö    •  

Mysigt att äta med klassen!

Sara Ekman    •  

Gott :)

Prietha    •  

Åh vad roligt!

sandra    •  

gott :)

Beatrice Jakobsson - Fotograf    •  

Vad mysigt! :)

linda    •  

va trevligt !:D

sara    •  

Gott!! :D

Neha - Foton, Sömnad, Tips & Trix    •  

Ser supergott ut

Angelica    •  

Vad god maten såg ut!

Josefine    •  

Mm, ser verkligen gott ut! :)

linn    •  

Vad gptt!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!