Stackars lilla katt

Tack för alla fina kommentarer igår angående min katt, han är hemma och mår bättre nu!
Det är lite oklart riktigt vad som har hänt med min lilla kisse men antagligen har han blivit skjuten med luftgevär eller attackerad av något så han har ett riktigt äckligt sår på sidan om magen som han inte gillar att man rör i. 
 
Han har nu antingen på sig sin tratt hela tiden runt halsen eller någon slags strumpa runt kroppen så att han inte kan slicka på såret, och så får han antibiotika en tid nu. Till sättet mår han nästan som vanligt just nu, men gillar inte alls sin tratt eller strumpa!
Nu hoppas jag att såret läker och att min bebis kan springa omkring som normalt igen!
 
Är så glad att inget värre hände, sån tur att han kom hem tillbaka!


ebba    •  

så söt!
svar: ja precis! kram

Julia Wisniewska    •  

Åh, den får krya på sig!

Alice    •  

Men naaaww stackarn!

ɑ n n i k ɑ    •  

Så söt :D

Celine    •  

Men gud så hemskt! Hoppas din katt blir bättre snart <3

Elsa Ohrås    •  

Åhh stackars katt :(

Carro    •  

Vilken sötnos :)

Céline    •  

men huvva, hoppas allt blir bra!!

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Men stackars :( Så fin, hoppas att allt går bra :)

Pauline    •  

men fyran vad hemskt, å, blir så arg. Stackars lilla sötisen

Amanda    •  

Naw såå söt!

Linnéa Pyrrö    •  

Åh stackaren :(( KRYA

JOHANNAOFSWEDEN ★    •  

Men lillen! Hur kan någon vara så hjärtlös och göra något dylikt, stackars lilla... Hoppas det läker fint!

Sv; Åh tack så mycket! :D

Beatrice Jakobsson - Fotograf    •  

Skönt att katten mår bättre! :)

Linn Strömberg    •  

Åh så tråkigt! Bra att han är hemma och är bättre

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Stackaren! Hoppas han snart är kry igen

Sara Ekman    •  

så söt :)

Ida - foto & häst    •  

men åhh söte!! vilken tur att de inte var så allvarligt, och att han mår bättre nu!!

Maria    •  

Usch vad jag blir arg bara av tanken på att någon kan ha skjutit din katt..! Det finns nog människor som är så vidriga att jag inte förstår hur de ens kan få gå lösa.. :( Har man noll respekt och empati för djur så tror jag inte personen har särskilt stor respekt och empati för medmänniskor heller..

Svar: Ja, eller hur :( Blir så ledsen av tanken att någon faktiskt skulle vilja skjuta ett djur! Som tur så klarade ju han sig men jobbigt att tänka att det säkert finns någon här i våra trakter som kanske gör om det igen :(
Henrietta Nylund

Rebecca    •  

söööt :) tur han mår bättre!

Hoppas du får en fin vecka! Har du några planer? kram

MALIN    •  

Åh stackaren, det låter inte kul :( Tur att han är okej och mår bra!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!