Sommaren är här!

Idag har det varit riktigt härligt och soligt väder hela dagen och ungefär +15 grader! Låter inte som så mycket, men solen har verkligen varit varm och vi har suttit på rasterna och håltimmarna ute i skolan och solat och jag har verkligen fått färg nu! 
Efter skolan for jag genast och lade mig i solen och råkade slumra till i en stund, så brände rumpan lite, haha! Men nu känns det verkligen skönt att kunna sola och det känns verkligen som om sommaren är här!
 
Fick även veta idag att vi får sommarlov om redan mindre än en vecka(!!!) Det är alltså endast 3 skoldagar kvar, och dom kommer gå hur snabbt som helst! 3 prov och 3 dagar kvar, det här klarar jag!
 
Hur länge har du kvar tills sommarlov?




Ebba    •  

Så fin!
Svar: tack, kul att de gillas :)

Alice    •  

men whhuuuut vad lite du har kvar! Jag har precis tre veckor idag :D

Sara Ekman    •  

Så skönt :)

linah    •  

snygging! älskar tröjan du har på dig:D

Erika    •  

Underbart med sådan värme!
Jag har ju inte direkt något sommarlov då jag går på högskolan, trots att jag är "ledig" eller vad man vill kalla det :P

michelle bergström    •  

Jag har hela 3 veckor + 1 dag kvar tills sommarlov :(

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine    •  

Här har det också varit riktigt fint väder och varmt! :)

thaipinnen    •  

skönt!!!
vi har haft regn hela dagen typ :(

Charlotta Hägg    •  

Sv: Ja men bilderna är tagna med blixt så jag ser nog lite brunare ut på bilderna än vad jag är i verkligheten… tror jag iaf :))

louise    •  

så fin ! :)

Nora Bååth    •  

Så vacker!

ebba    •  

vad tidigt du får lov!

svar: kul att det uppskattas :)
krmais

sofft.blogg.se    •  

Jag får inget sommarlov igen (förrän jag väljer att utbilda mig igen, haha) då jag blir färdig undersköterska snart. Men räknar ändå ner dagarna, idag är det endast 11 dagar till sista dagen :D

Emmish    •  

men så härligt med sommar lov redan! :D
vad händer på din fredag idag?

MADDISENJ.SE    •  

Härligt. Vi hade också finväder igår men idag har det varit mulet och blåsigt

Pauline    •  

men å vad härligt! avis!

Celine    •  

Shit vad härligt! Jag har 2 veckor kvar om man inte räknar med ledigheten jag har nästa vecka :)

Siri |Diabitfit|    •  

Åh så skönt! Har inget sommarlov alls ja, klar med tentorna på universitetet och börjar jobba snart.

MALIN    •  

SÅ fin är du!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!