Snart sommarlov!

Nu ska jag hoppa in i duschen och ta hand om mig lite extra! Ska slänga i en hårinpackning och favorit ansiktsmasken från LUSH och sedan smörja in mig med favoritdoften från VS och bara njuta och se på serier resten av kvällen! Precis som en söndag ska vara!
 
Nu återstår endast 8 skoldagar kvar tills jag får sommarlov! Helt galet hur snabbt tiden går!
På onsdagen kommer vi från frisörklassen att fara ut och äta till Strampen här i Vasa och fira vår egna lilla ''skolavslutning''! Så det ser jag mest fram emot denna kommande veckan!
 
Vad ska ni hitta på den kommande veckan?


Ebba    •  

Haha jag har precis badat och tagit hand om mig själv riktigt ordentligt! ☺️

Svar: ja riktigt mysigt 🎀 kramis

Cielo    •  

Skönt att ta hand om sig själv och det är så skönt att skolan snart är över!

MALIN    •  

Jag ska plugga, ha nationella och jobba! Hoppas du får ett bra avslut på veckan :) Kram

Erika    •  

Vad härligt med så få dagar kvar :) Den kommande veckan ska jag ha min sista VFU-vecka.

linnea    •  

Vad tycker du om ansiktsmasken?? Har varit sugen på den men aldrig vågat klicka hem :D

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Men åh vad underbart med så kort tid kvar!

Alice    •  

Har du bara åtta skoldagar kvar? jag tror jag kanske har 20? :((

Helena    •  

Underbart med sommarlov!

Linnéa Pyrrö    •  

Åh älskar lush produkter!

Pauline    •  

alltså vs och lush<3

Elin Gåhlin    •  

8 dagar!? Själv är det 15 skoldagar haha. Din söndagskväll låter verkligen helt perfekt!:)

Svar: Ja, vi börjar ju skolan och slutar skolan olika i Finland än i Sverige! :)
Henrietta Nylund

Nora Bååth    •  

Så skönt att ta han om sig själv lite extra, söndagar är den perfekta dagen för det :D

Amanda    •  

Skulle också behöva göra ansiktsmask, har tänkt göra det men glöms bort :P

Sara Ekman    •  

härligt :)

ISA    •  

åh åh åh! 8 dar kommer gå såå snabbt! :D glad för din skull, hehe!

VERONICA - fashion blog    •  

Åh så härligt det låter tjejen! Mysigt :) Ha en fin dag tjejen, hoppas din måndag blir grym. Kramar!

Ida - foto & häst    •  

åhh bästa Lush!! :'D

MATILDA ROSQVIST    •  

åh härligt att det snart är lov :D

Rebecka    •  

Vad mysigt! Skönt med sommarlov snart :)

Svar:
Ja, dom är underbara :D

Ha en fin måndag ♡

Kram

michelle bergström    •  

Så härligt med sommarlov snart!

Emma    •  

Är så himla sugen på att testa ansiktsmasken från lush! :)
Har faktiskt inga speciella planer för veckan vad jag kan komma på, förrutom orientering idag! :) kram

Agnes Olofsson    •  

Åå längtar till sommarlovet!!

Ellen Gräntz    •  

Älskar sådant, kör ofta på inpackning och peeling osv i duschen numera. :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!