Skönaste låten i sommar

 
Denna låten spelas om och om igen var jag än är! Så skön och somrig låt som passar till varje tillfälle. 
Först när jag hörde den föll den inte helt i min smak (som typ precis alla andra låtar) men nu efter att ha hört den flera gånger så är det min absoluta favorit just nu! Kan verkligen föreställa mig att bara köra omkring en sommarkväll och lyssna på den här, exakt en sådan låt är det! 
 
Hoppas Robin Schulz spelar denna på Weekend Festival i augusti! 


Ebba    •  

Så himl fin bild, gillar också den låten!

Svar: åh tack så mycket :)
Kramis

Alice    •  

Tycker den är sååå bra!

MALIN    •  

Den är riktigt härlig :)

milina.blogg.se    •  

Ingen låt som riktigt föll mig i smaken!

Svar: Tur att alla har olika smak, annars skulle det ju bli så tråkigt :D
Henrietta Nylund

Helen    •  

fin bild på dej!!

Svar: Tack så mycket! :)
Henrietta Nylund

Linn Strömberg    •  

Så härlig låt!

Johanna Davidsson    •  

Superbra låt!

amanda    •  

Jag tycker också att den där låten är superbra

Louise    •  

grym låt ! :D

Siri |Diabitfit|    •  

Nice! :D

Amanda    •  

Åh så bra! :)

Emma Grann Fotografi    •  

SÅ BRA!

Nathalie Tegelstam    •  

Den låten är verkligen såå bra! :) kram

MATILDA ROSQVIST    •  

bra låt! :)

Prietha    •  

Perfekt sommarlåt!

Pauline    •  

verkligen skön låt! :)

Celine    •  

Älskar ljuset i bilden!

Emelie    •  

Den är grym!!

"Jag är för ett samhälle där allas röster får höras. Därför har jag en blogg där alla får synas och skicka in sina egna texter, känslor och tankar! Vill du veta mer? Klicka dig gärna in på bloggen och skicka in din text! :)”










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!