Nya hörlurar från Sudio

Mina nya hörlurar från Sudio kom äntligen idag på posten och sitter just nu och hör på musik via dom och älskar ljudet på dessa!
Det är ju samma form på själva delen man lägger in i örat i dom hörlurarna man får med när man köper en iPhone, men dessa var en aning svårare att få att hållas i örat men när man väl fått dom att hållas så hålls dom!
 
Älskar hur paketet var packat, allt kändes så fint och lyxigt när man öppnade det och så fick man ju en fin läderficka var man kan förvara hörlurarna!
Så allt som allt så rekommenderar jag dessa, riktigt bra ljud och supersnygga!
 
Har du testat dessa hörlurar?


Ebba    •  

Aldrig testat men hört att de ska vara riktigt bra!

Svar: tack så jättemycket :)
Kramis

Annelie    •  

åh jag behöver nya hörlurar, ska kanske ta och testa dessa! :)

michelle bergström    •  

Jag gillade den där lilla väskan som kom med ;)

Alice    •  

Hört mycket bra om dom lurarna!

Elsa Ohrås    •  

Riktigt fin och inspirerande blogg du har! :)

Svar: Åh tack så mycket! :)
Henrietta Nylund

- ERICA -    •  

Du har så himla fin blogg!
Trevlig helg, kram

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine    •  

Snygga! Härligt med bra ljud också! :)

Rebecka    •  

Så fina! Jag vill ha dom vita :)

Svar:
Åh, visst är dom! Haha, skönt att man inte är ensam :p

Ha en fin helg ♥

Kram

Amanda    •  

Åh, alltid kul med nya hörlurar ju :D

Sara Ekman    •  

Nice :)

milina.blogg.se    •  

Nice :)

VERONICA - fashion blog    •  

Åh vad härligt fina du! :) Grymt bra tips också!! :) Kramar fina!

Emmish    •  

fina dom var , allt bra idag?
Ha en fin lördag

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Så nais! Jag har också fått ett par lurar därifrån, de är verkligen snygga! :)

Svar: Eller hur! Jo, läste att du var en av de lyckliga också hehe ;)
Henrietta Nylund

Tezzo    •  

Snygga!

Erika    •  

Själv har jag svårt för själva modellen på delen man ska ha i örat, gillar de med silikonpluppar bättre :P

MALIN    •  

Ett par nya hörlurar hade jag också behövt!

Anonym    •  

Verkar ju riktigt bra!

thaipinnen    •  

har också domd är, super bra!

Maria    •  

Riktigt snygga och stilrena!! :) Har förresten också bloggat om mina favoritlurar här: http://marvelicious.blogg.se/2015/may/alskade-horlurar-2.html#comment :)

Svar: Åh vad kul, ska kika in :D
Henrietta Nylund










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!