NLY Shoes

 Mina nya älsklingar från Nelly.com! 
Köpte dessa på Nellys midseason sale men har först nu haft tid att fotografera dom så att jag kan visa upp som här, men visst är dom snygga? 
Har länge varit på jakt efter ett par sandaletter och nu har jag ett par i favoritfärgen, beige! De ser faktiskt vita ut på bilden men de är i en riktigt ljusbeige färg i verkligheten!
 
Längtar tills jag får något tillfälle att använda dessa mot sommaren! Har redan planerat in en hel del festligheter så kommer nog att få användning av dom! :)


Erika    •  

Mycket fina var dem, snyggt med beige :)

Rebecka    •  

Snygga!

Svar:
Ja, den blåa är också himla fin :)

Kram

R    •  

Sååå snygga!

ebba    •  

åh vad fina!

svar: tack så mycket :) ja riktigt härligt, blir bad snart med min pojkvän faktiskt! kramis

Ronja    •  

Hej! Hoppas på att du kan hjälpa mig, jag tävlar nämligen om en superfin handväska från by malene birger och skulle verkligen bli glad om du ville slänga in ett ord här så mina chanser till vinst ökar:
http://www.autre.fi/bloggar/streetstyle/ronja-flygare#comments-holder

(den outfit med mest kommentarer vinner, spännande).. Tack på förhand! ♥

Prietha    •  

Guud så fina!

♫♪ sandra    •  

nice!

Carro    •  

Snygga!!!

Sofia Eklund    •  

åh så snygga!

Annelie    •  

åh så fina! :)

Sofia    •  

Ååååh vad snygga!!

Emelie    •  

Så fina! :D

Daniela    •  

Så snygga!!

Amanda    •  

Åh så snygga skor!

Pia    •  

Fina!! :)

Felicia    •  

Så snygga!

Sara Ekman    •  

Snygga :)

Ida    •  

Vad snygga de var!

Rebecca    •  

snygga!!! enkla att matcha till mycket också, man behöver alltid ett par ljusa klakcaR :D

Ida - foto & häst    •  

åh gud så fina! :D

anna    •  

Åh vad snygga! :)

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Så himla fina! Förstår att du är nöjd :)

angelicasvarld.blogg.se    •  

Men så grymt fina dom var!

Pauline    •  

vad roligt!

MALIN    •  

Så fina :)

sofft.blogg.se    •  

Jävlar så snygga!

Afrobelle    •  

Snygga, snyggt med vitt :)

Alice    •  

sååå snygga!

Matilda Wikblom    •  

så fina och stilrena!

Hemma Hos Felicia    •  

såå snygga! Perfekt till fest! :)

Alexandra    •  

så fina! :)

SofiaMaria    •  

Snygga :)

Alice    •  

Superfina skor!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!