May snapshots

Sista skoldagens outfit / har hunnit sola en hel del redan
Smiths, världens godaste hamburgare! / jag för någon dag sedan :)
Nu har jag äntligen kommit hem från andra jobbdagen denna helg och är helt slut! Jobbade kvällsskift igår så det blev inte något festande för min del efter jobbet utan for hem direkt och åt och gick och sova, skönt så! 
Imorgon står också jobb på schemat och är redan så slut så får se hur mycket jag orkar!
 
Det har ju varit rätt så bra väder här i Vasa den senaste tiden så har hunnit sola en hel del redan och blivit rätt så brun! Har planerat på att sola en stund före jobbet imorgon om vädret tillåter, så som det ser ut nu så är det lite osäkert! 
Nu väntas en ordentlig myskväll hos William hela kvällen!
 
Vad har du gjort i helgen?


amanda    •  

Så fint med vita byxor!! snygging:)

linah    •  

vad jobbar du med:D

Alice    •  

inte ett dugg soligt här!

Ellen Gräntz    •  

Vad grymt att du redan fått så mycket färg på kroppen! Jag ser ut som ett spöke haha :)

Nathalie Tegelstam    •  

Så intressant att se, älskar sådana inlägg :) kram

ebba    •  

så himla fin outfit!

svar. åh tack så mycket :)
kramis

Towa    •  

Åh den där hamburgaren ser jättegod ut<33
Har spenderat helgen med min mamma:)<3

Amanda    •  

Vilka fina bilder! Jag har tränat, stått loppis och ätit gott :)

Anita    •  

Fina du :D

milina.blogg.se    •  

Fusk. Här har det inte varit någon sola-värme än!

Emma    •  

Skönt att komma hem till sängen efter att ha jobbat! :)
Så fina bilder! kram

Anonym    •  

Fin du är :)

Linn Strömberg    •  

Vill också kunna sola! men vädret tillåter ju itne :(

Emma Grann Fotografi    •  

Härliga bilder!!

sara    •  

Gott med hamburgare! :D










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!