Makeup wanties

beauty wanties
 
Här är några wanties på sminkfronten för mig nu!
1. Ett cream contouring kit - Vill så gärna ha ett cream contouring kit och då jag följer ABH på instagram så ser jag alla coola contouring videos och det gör verkligen magi! Så det skulle verkligen vara kul att testa på!
 
2. Mary Lou-manizer - Alltså detta highlighting puder har jag bloggat om säkert 4 gånger nu redan? Har fortfarande inte hittat det någonstans hur länge jag redan har sökt, har sökt redan i 3 olika städer men nej! Får ta och beställa det istället.
 
3. YSL läppglans - Har ett sånt här från förr men i en riktigt babyrosa färg. Det rätt så matt så det torkar lite när man lägger det på läpparna men ändå hålls det krämigt, älskar det! Vill ha det i en mera nude färg nästa gång :)
 
4. Ett settingspray - Har kikat på setting sprays från MAC och Urban Decay men har fortfarande inte bestämt mig! Alltid bra att ha då det får sminket att hålla, så det ska jag investera i snarast!
 
5. Ögonbrynsvax - Sist men inte minst, ett ögonbrynsvax. Mitt jag har nu har tagit slut och är typ i panik, haha! Detta håller ögonbrynen på plats utan att ''falla ner'' hela dagen, ett måste för mig typ!


Emma    •  

Skulle gärna vilja ha Mary - Lou Manizer, den verkar vara så bra! :)

Rebecka    •  

Highlightenrn är verkligen världens bästa! Mac + fix är ingen setting spray så att du vet :) Men älskar den ändå!

Svar:
Ja, det var jättegott :)

Kram

Anonym    •  

Vill också ha ett cream contor kitt!

ebba    •  

sitter precis och ska välja födelsedagspresenter av min storebror och ska önska mig lite smink och sånt haha!

svar: tack, det ska jag inte <3
kramis

linn flink    •  

Jättefin blogg!
kram <3
www.finest.se/linnflink

linah    •  

åh, skulle också vilja ha ett counturingkit!!<3 va snyggt de var:D

Linda    •  

vill ha jag med!:D

Anna    •  

Älskar den high lightern!

Nora Bååth    •  

Vill också testa de där cream contour litet :D

Sara Ekman    •  

Nice :)

Siri |Diabitfit|    •  

Så fin färg på läppglanset!

emmish    •  

åh hade också velat ha ett cream contouring kit =)

Alice    •  

me want!!!

Ellie    •  

Förstår att du vill ha ett contouring kit - verkar asbra, vill också testa! Och 4:an behövs här med!

Skogsraah ☾    •  

Ja, ett countor-kit har jag varit ute efter länge!

milina.blogg.se    •  

Nice!

Emelie    •  

Vill ha nytt smink hela tiden, haha xD

"Jag är för ett samhälle där allas röster får höras. Därför har jag en blogg där alla får synas och skicka in sina egna texter, känslor och tankar! Vill du veta mer? Klicka dig gärna in på bloggen och skicka in din text! :)"

VERONICA - fashion blog    •  

Grymt inlägg tjejen :) Kramar fina du!

Louise    •  

Ysl är så bra! :)

Maria    •  

Åh, det där pudret alltså...!! :)

Bea    •  

Vill också ha typ allt på bilden, haha!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!