Interior inspiration

Jag kan inte få nog av all fin inspiration på Hemnet! Kan sitta hur länge som helst och drömma mig bort till den tiden när jag ska börja inreda egen lägenhet och sedan att inreda mitt framtida hus! Såå drömmigt!
Bilderna byts ju ut med jämna mellanrum på sidan så man ser inte alltid samma bilder om och om igen vilket jag gillar! 
 
Men i alla fall, ungefär sån här stil på inredning tycker jag om! Väldigt neutrala färger och ljust och modernt. 
Tycker också om att allt är simpelt och inte att man har fram hundra saker på till exempel köksytorna, utan bara någon enstaka sak här och där som gör allt lite prydligare!
 
Hurudan inredning tycker du om?


MALIN    •  

Inredning är något av det bästa som finns! Just nu har jag en dille på banan-löven som man ser överallt.....

Petra    •  

Otroligt fint! :)

Alice    •  

älskar att kolla på hus/inrednings inspo!

Linn Flink    •  

Riktigt fräsch inredning! Me like!

wwww.finest.se/linnflink

kram

ebba    •  

tycker om precis så som på bilderna, ljust & fräscht!

svar: åh tack så jättemycket :D
kramis

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine    •  

Jag är inte så mycket för inredning.. Men det där såg inte helt fel ut, haha.

Caroline Blomberg    •  

Alltså åh va fint, är också en hemnet missbrukar o kan sitta inne på sidan o kolla i timmar!

Linn Strömberg    •  

Åh det är så underbart att kolla på sån inspo!

louise    •  

älskar inredningsinspiration! :D

Amanda    •  

Åh så härlig inspo!

Nora Bååth    •  

Älskar ljus inredning, vitt och typ grått med lite färgklickar här och där :D

Beatrice Jakobsson - Fotograf    •  

Den inredningen du la upp tycker jag om, den ska vara stilren! :)

emmish    •  

vilken insperation man fick av bilderna!! =)

Linnéa Pyrrö    •  

ÅH längtar sönder tills jag får inreda min allra första lägenhet!

Koehler - Skönhetsblogg    •  

åh så fint! Jag gillar enkel, klassisk stil med lite inslag av antik/shabby chic :)

Henrietta: Recensionen är på G! :)

Sara Ekman    •  

Fin inspo :)

Erika    •  

Så snyggt, ganska mycket min stil. Nu blev jag ääännu mer sugen på att köpa hus ju ;)

Cielo    •  

Jag vill så gärna flytta hemifrån och inreda allt som jag vill ha det!

michelle bergström    •  

Åh jag älskar den här typen av inspiration! Brukar också sitta och titta på en massa såna här bilder och få nya ideér på hur jag ska ha det hemma eller möblera här hemma :)

Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm    •  

Åh, nu blir jag ännu mer sugen på att flytta :P

Jessica    •  

Jag är likadan. Kan sitta hur mycket som helst på Hemnet, finns ju så otroligt mycket fina hem att titta på!

Josefine Hallgren    •  

Åh va fint! Vore nått :D










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!