If you can't stop thinking about it, buy it!

Har nu äntligen tagit tummen ur och beställt detta skal jag så länge har velat ha! Egentligen ville jag ha det i den beige färgen men det var såklart slutsålt så fick bli det svarta istället, men det är ju lika snyggt ändå! 
Skulle inte heller tacka nej till en väska från By Malene Birger, men dessvärre är dom lite för dyra för mig just nu, men detta skalet är ju inte så värst dyrt heller då det gick på ungefär 30€ / 300kr! Så nu väntar jag på att det ska komma, kommer visa hur det ser ut på då!
 
Är det någon annan som ska se på Eurovisionen ikväll förresten? Jag hejar på Sverige eftersom att de har bäst bidrag! Brukar inte faktiskt vara så insatt i Eurovisionen men i år är jag taggad, haha!


ebba    •  

så snyggt!

svar: ja supergott! :)
kramis

Ellie    •  

Rubriken haha, helt rätt!

Ska inte se Eurovision - har typ tröttnat på det efter alla år :)

Svar: Haha, så viktigt för mig att komma ihåg det så jag inte någon gång glömmer köpa något jag verkligen vill ha :D
Henrietta Nylund

Ronja    •  

Så snyggt! Vill oxå ha det men finns tyvärr inte till 6plussan.

Junitjej    •  

Så himla fint skal!

Hanna Karlsson    •  

Snyggt skal!

linah    •  

åhh va fin:D!

Vanessa andersson    •  

så snyggt :D

Rebecka    •  

Världens snyggaste skal!

Svar:
Tack fina du ♥ Är så nöjd!

Kram

Petra    •  

Ååå de e sååå snyggt! Skulle själv vilja ha ett i beige :)

Nora Bååth    •  

Tittar just nu och håller tummarna för Sverige :)

Maria    •  

Har listat mina storfavoriter här ;) --> http://marvelicious.blogg.se/2015/may/esc-2015-grand-final-2.html#comment

Har inte riktigt bestämt mig för om jag skulle ge 12 point till Sverige eller nån av de andra favoriterna än dock.. :)

MALIN    •  

Det är så himla fint!

Skogsraah ☾    •  

Riktigt snyggt!

Louise    •  

Sjukt snygg skal! :)

Siri |Diabitfit|    •  

Kollar inte på esc men kul att Sverige vann iaf :D

LillEmmish    •  

va snyggt skal , älskade mönstret! =)
kollade du esc igår? :)

Jennisbeauty    •  

Älskar rubriken, det är verkligen mitt livsmotto hahaha! ;)

Alice    •  

sååå snyggt!

VERONICA - fashion blog    •  

Åh vad fiiin, såå himla fint :) Kör på! Ha en grym dag tjejen, kramar fina!!

Sara Ekman    •  

Fint :)

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine    •  

Jag såg Eurovision. Var så sjuuukt nervös under röstningen, haha!

Svar: Jag också, haha!
Henrietta Nylund

Prietha    •  

Herregud 300kr för ett skal :')

rebeccafornstedt.blogg.se    •  

Jag kollade! älskar det :D

Towa    •  

skitsnyggt!

Pauline    •  

så härligt när man köper något man verkligen vill ha!!

Ellen Gräntz    •  

Det skalet är så jäkla snyggt! Skulle också vilja ha ett sådant egentligen, men har fastnat så för mitt mobilfodral, vet inte hur jag skulle klara mig utan kortfack och sådant, så smidigt att ha både kort och mobil på samma ställe haha :)

Ida - foto & häst    •  

så himla snyggt! :D

Matilda Wikblom    •  

så fint!! :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!