GHD narrow dressing brush

Äntligen är den min! Har beställt denna tuperingsborste från GHD via skolan och har väntat flera månader på att den ska komma och idag hade den kommit, passligt dagen före sommarlovet ju! :)
 
Har inte hunnit testa denna hemma ännu, men har testat den ett tag sedan då vi hade GHD kurs i skolan! Detta är absolut den bästa tuperingsborsten jag har testat, eftersom att den faktiskt tuperar och den tuperar väldigt bra!
Denna är verkligen lyxig och känns superbra i handen och den glider inte heller ur eftersom den är matt och formad enligt handen, så bra!
 
Tror priset på denna borsten ligger på runt 20€ /200kr men eftersom att jag är frisörstuderande fick jag lite billigare! :)
 
Så denna rekommenderas starkt!


Alice    •  

den verkar himla bra!

Johanna    •  

Vart köper man en sådan, heter det "tuperingsborste"?

Svar: Försök att googla, borde finnas att beställa på t.ex. Lyko :) Den heter Narrow dressing brush och är från märket GHD! Borsttypen är alltså en tuperingsborste :)
Henrietta Nylund

Helen    •  

Den låter ju bra:)

MALIN    •  

Ser bra och proffsig ut!

Erika    •  

Verkar ju himla bra :)

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine    •  

Känner att jag absolut inte kan någonting om sådant här. Jag använder vanlig borste. Fast kan inte få frisyr ändå. Kan inte ens få volym trots sprayer, borstar, krämer osv... haha.

ebba    •  

åh vad kul! har endast plattång & hårblås från ghd :)
svar: ja det var verkligen superkul!
kramis

Prietha    •  

Så kul med bra produkter!

elinor    •  

Spännande!

michelle bergström    •  

Härligt att få den lite billigare :) Sv: tack! Ja visst är dem fina :)

Michelle    •  

Åh vilket toppen tips, blev super sugen på att testa! :)

kram

Nora Bååth    •  

Måste verkligen testa den :D

milina.blogg.se    •  

Nice :)

Siri |Diabitfit|    •  

Verkar bra (:

ida - photography    •  

så härligt!! :D

Sara Ekman    •  

Den är grym :)

thaipinnen    •  

Skulle du kunna visa före och efter bild när du använder den och en annan kam? :)

Koehler - Skönhetsblogg    •  

har också en sån, riktigt bra!

Fanny    •  

Kul när man finner produkter som man verkligen älskar! :D

Pauline    •  

vad kul :)

sandra    •  

nice!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!