Födelsedagsfirande

Testade på ny glass / Invigde min todiefor bikini!
Nu börjar denna veckan äntligen ta slut och så går vi in på en ny vecka, den veckan jag får sommarlov! Är dessutom ledig från skolan imorgon så ska bara vila ut mig ordentligt. Det behöver jag verkligen efter en helg full med jobb!
 
Nu inväntar jag William som snart kommer hit till mig och då ska vi äta tårta och sånt med familjen eftersom att min bror fyller 21 idag! Stort grattis till honom alltså! :)
Sedan blir det bara mys framför tvn resten av kvällen, skönt!
 
Hur ska du spendera din söndagskväll?


Caroline Blomberg    •  

Åh grattis till din bror!

Alice    •  

den glassen är sååå god!
grattis till din bror :))

Ellie    •  

Men åh vill också smaka den glassen! Hoppas den var god. Min söndagskväll är lugn som aldrig förr haha, blir film! ;)

ebba    •  

men åh vad härligt!

svar: åh tack <3
kramis

Erika    •  

Den glassen är så god :)

Amanda    •  

Åh den där glassen verkar god!

linah    •  

grattis till honom:D

Annelie    •  

åh vad gott med glass :)

Anna    •  

Den glassen är så grymt god!

Nora Bååth    •  

Magnums glassar är så Goa :D

milina.blogg.se    •  

Grattis till din bror :)

Siri |Diabitfit|    •  

Kul med födelsedagsfirande :)

MALIN    •  

Så mysigt med glass och sol :) Ha en bra måndag!

Sara Ekman    •  

Gott :)

thaipinnen    •  

var den glassen god? :)

Linnéa Pyrrö    •  

Var den nya glassen god? GRATTIS till din bror!

Céline    •  

åh vad tyckte du om glassen?? Jag tyckte den var supergod!! :)

Rebecka    •  

Den bikinin är så fin!

Svar:
Det var jättegott :D

Ha en fin måndag ♥

Kram

Prietha    •  

Hur smakade glassen? Var den god?

Svar: Om man gillar choklad och hallon är den god haha :D Gillar själv inte choklad så supermycket och hallon är helt okej, så den var sådär :)
Henrietta Nylund

FrökenTV, bloggen om tv och film    •  

skönt att få ledigt

michelle bergström    •  

Så härligt med sommarlov snart! :) som man längtar, jag har dock 2 veckor kvar och massa plugg :/

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Åh vad skönt att få sommarlov så tidigt! :)

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Vad härligt det där såg ut!

Pauline    •  

snygg bikini! :)

Oslofru    •  

Så fina sommarbilder :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!