Beach inspiration

 
beach outfit
Klicka HÄR för att komm till tunikan!
Alltså jag är verkligen så redo för sommaren och sommarlov nu
Det har varit rätt så konstigt väder de senaste veckorna, för ett tag sedan kunde man sola nästan varje dag fastän det blåste lite, men nu är det mest molnigt och regnit varje dag?
 
Här har jag i alla fall gjort lite inspo över hur jag skulle kunna tänka mig se ut en dag på stranden! Favoritbikinin under och en riktigt snygg lös tunika eller jumpsuit med stora solglasögon och somriga sandaler, hur perfekt?
Sommaren kan skynda på lite extra nu, vill ha sol och varma dagar på stranden nu!
 
Hur vill du se ut en dag på stranden?


Alice    •  

Riktigt snygg strandoutfit!

Prietha    •  

Bara 3 måndagar kvar tills sommarlov :D

Svar: Här är det ingen måndag kvar eftersom att vi är lediga sista måndagen (får sommarlov nästa vecka!)
Henrietta Nylund

sandra    •  

snyggt!

Jennifers.nu - Fotograf & mamma tack vare IVF    •  

jag vill också ha sommar :) ska bli så skönt

Linn Strömberg    •  

Som jag längtar! Värmen får gärna komma nu

ebba    •  

har fått något problem med kommentarerna på min blogg i de näst senaste inlägget tyvärr, men har iallafall en frågestund nu där man gärna får ställa de frågor man undrar :) kramis <3

michelle bergström    •  

Jättefint! :)

kmstyle    •  

älskar tunikan!

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Perfekt strandoutfit, underbar! :)

Rebecca    •  

hehe håller med dig man vill har liter mer sool ;)

Amanda    •  

Så bra och fina saker!

Linnéa Pyrrö    •  

Superfin strand outfit!

Madelene    •  

Så snyggt !! :D

MALIN    •  

Klänningen var himla fin!

Beatrice Jakobsson - Fotograf    •  

Blev såå sugen på att sola! :)

Nora Bååth    •  

Älskar hatten :D

Annelie    •  

härlig inspo! :)

Sara Ekman    •  

Snyggt :)

Ida - foto & häst    •  

åh så fint :D

Sarah    •  

Fint kollage :)

Cielo    •  

Supersnyggt, skulle kunna se ut så på stranden!

Erika    •  

Vilken underbar tunika :) Jag tror att solen kommer med sin värme snart igen!

Pauline    •  

så härligt att det snart är sommar :D

Emelie    •  

Åh så fint!

Rebecka    •  

Den klänningen är så fin!

Svar:
Ja, jag med! Beställde det faktiskt, hehe :p

Kram

sara    •  

Snygg outfit!! :D

Maria    •  

Hawaiian Tropic är det bästa märket vad gäller solprodukter!! :) Och sjukt snygga flaskor..

Svar: Ja eller hur! Har varit och köpt häromdagen lite nya produkter därifrån, kunde inte stå emot :D
Henrietta Nylund










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!