Basiderm hudvård

För ett tag sedan fick jag hämta ut detta fina paketet från posten som var från Reddville och Shesocial! Älskar hur fint det var inslaget i silkespapper och en liten kartong, så gulligt!
Blev riktigt glad när jag såg innehållet och blev riktigt taggad på att testa produkterna!
 
Jag har blandhy och hoppades på att dessa produkter skulle hjälpa mig få bort alla mina porer och finnar. Dessa är ju gjorda för såna med oljig och aknebenägen hud så de gav mig torra fläckar på kinderna och i pannan, så där använde jag en extra fet hudkräm.
 
Jag har inte hunnit se några dramatiska resultat ännu eftersom att man inte kan se resultat så snabbt, men hoppas på att mina finnar ska försvinna!
Enda minuset med dessa är att de har en ganska stark doft!
 
Har du testat dessa produkter?


Alice    •  

Inte testat det märket, men tack för tipset!

Cajsa Lindahl    •  

har aldrig prövat de där...kanske skulle ta och göra det nån dag.
allt bra med dig idag annars?
Önskar dig en fortsatt bra torsdag! :)

♫♪ sandra    •  

åh det skulle jag vilja testa, har lyckats fått slut på alla mina hudvårdsprodukter samtidigt :o

Ebba    •  

Aldrig hört talas om!

Svar: åh tack så mycket :)
Kramis

MALIN    •  

Kul med lite nya produkter :) Hoppas dom fungerar bra!

Erika    •  

Vad bra att du skriver om produkterna, jag har aldrig testat dem :P

Petra    •  

Omg va kul :D Skriv vad du tyckte sen!

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Vilket fint paket!

Svar: Ja, man blir ju så glad av fint inslagna paket :)
Henrietta Nylund

Amanda    •  

Åh, alltid kul med nytt!

Linn Strömberg    •  

Har aldrig testat. Har inte så mycket problem med finnar osv, så använder egentligen inte så mycket ansiktsvård förutom makeup remover

Svar: Åh vad tur för dig! Jag använder en hel del men inget tar helt bort alla porer och finnar, så jobbigt!
Henrietta Nylund

Beatrice Jakobsson - Fotograf    •  

Aldrig testat, kanske borde prova! :) Tack för tips!

Cielo    •  

Låter som att vi har samma hudproblem

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Jag har faktiskt aldrig testat dem :)

Rebecca    •  


Hoppas du får en bra helg! Några planer? kram!

Sara Ekman    •  

De har jag inte testat :)

Maria    •  

Åh vad jag blir avis på alla bloggare som får dessa härliga paket! :) Tyvärr skickar dom inte till Teneriffa.. :(










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!