Sjuk hund

Min sötis har varit lite sjuk nu i två dagar och har haft feber och varit riktigt orolig och trött. Det verkar som om det inte riktigt finns något att göra utan att låta henne vila, men hoppas hon blir bättre snart, hatar att se henne så orolig och ledsen!

Ikväll firar jag och William 27 månader tillsammans med att fara på bio när jag har slutat jobbet! Vi ska se på filmen Spy som nyligen har kommit ut, den verkar riktigt rolig! Så det ser jag riktigt fram emot :)

Vad ska du göra ikväll?
 


Prietha    •  

27 månader, herregud så länge! Grattis till er!

Anonym    •  

Åh vilken sötnos!

Johanna Svensson    •  

Åh stackare!! :(

Grattis till 27 månader, hoppas ni får det kul :)

Linnéa Alpsten    •  

Stackars vovven! Hoppas hon kryar på sig snabbt :) Jag har hört att Spy ska vara riktigt bra! :D

S A N N A♥    •  

Grattis till 27 månader!!!

Emilia Sjödin    •  

vilken söt hund! :)

Amanda♥    •  

Åh, hoppas hon blir bättre!

Annelie    •  

usch, hoppas hon mår bättre snart!
Grattis till dig och William! :)

sofiaa    •  

Så himla fin hund! Hoppas hon kryar på sig!

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Så jobbigt när djur är sjuka :/ Hoppas det blir bättre snabbt! :)

Alice    •  

Hoppas hon får krya på sig!

Amanda Engberg    •  

Nå stackarn.. Åh så kul för er! :)

N    •  

Stackarna.. Söt är han i alla fall!

Ellen Gräntz    •  

Mysigt med bio :) Hoppas vovven blir bättre snart!

Viktoria Eriksson    •  

Stackarn, hoppas hon blir bättre!
Grattis till er! :)

Celine    •  

Hoppas din hund kryar på sig och grattis till dig och William! :D

Sara Ekman    •  

Stackaren :(

Nathalie Tegelstam    •  

Men då :/ Hoppas han mår bättre snart <3 kram

livelifehappy.webblogg.se    •  

Stackarn, hoppas hon blir bättre!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!