5 skönhetstips

Några av mina must-haves i sminkväskan!
Nu tänkte jag komma med 5 enkla skönhetstips som kan pigga upp ditt utseende på nolltid!
 
1. Håll ögonfransarna böjda hela dagen genom att använda en vattenfast mascara!
 
2. Få naglarna att växa snabbare genom att massera nagelbanden i några minuter dagligen med en nagelbandsolja. Stort tips är Xnails som finns att beställa på Xbeauty! Den har fått mina naglar att växa som ogräs och bli starkare än någonsin!
 
3. Om du har blåa ringar under ögonen ska du använda en gulaktig concealer för att dämpa det blåa, gult neutraliserar blått!
 
4. Lite ljus ögonskugga eller ljus concealer vid amorbågen gör att läpparna genast ser plutigare ut! 
 
5. Få starkare ögonfransar genom att lägga olivolja på yttre delen av fransarna före du går och lägger dig!
 
Angående den sista punkten tänkte jag nu passa på att tipsa om en produkt som man ser på bilden ovanför, Xlash! Tror många redan har hört talas om det men för dom som inte vet var det är så är det ett ögonfransserum som gör ögonfransarna längre och tjockare! Jag har använt det i några veckor nu och ser verkligen skillnad! 
 
Stort tips är även att alltid kolla in Rabbles hemsida vad de har för erbjudanden före ni beställer på nätet! Just nu i deras skönhetskategori får man rabatt på Xbeauty, så passa på! :)


Ronja Therese    •  

Vilka bra tips!

sandra    •  

bra tips!

Skogsraah ☾    •  

Mycket bra tips :)

Pauline Hurtig    •  

bra tips!
har likadan necessär hihi :)

Svar: Tack! Hehe, verkar vara många som har den men den är ju såå snygg :D
Henrietta Nylund

Elin Gåhlin    •  

Vilket bra inlägg! Riktigt bra tips!:)

Nathalie    •  

Bra med lite tips :D

Prietha    •  

Jättebra tips och råd!

MALIN    •  

Vilka bra tips!

Lollee    •  

Bra tips!

Alice    •  

Bra tips!

Erika    •  

Måste fortfarande testa det där ögonfransserumet :)

Caroline Blomberg    •  

Riktigt bra tips!

ebba    •  

tack för tipsen!

svar: ja riktigt skönt det :)
kramis

Anonym    •  

Riktigt bra tips :) måste kolla in deras sida!

Amanda    •  

Åh så kul med tips, bra också!

Alice    •  

Jag älskar xlash men hade ingen aning om att xnails fanns så måste bara klicka hem den, tack för tipset!

Cielo    •  

Bra tips!

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Bra med rabattips! :)

Annelie    •  

jättebra tips! :)

Siri |Diabitfit|    •  

Bra tips =)

Sara Ekman    •  

Bra tips :)

sandra westerling    •  

Åh älskar sminkväskan, är det victoria secret? :)

Svar: Ja, det är den! :)
Henrietta Nylund










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!