Tvätta sminkborstar

Vill tipsa om denna riktigt bra och SUPERbilliga tvålen man kan tvätta sina sminkborstar med!
 
Var inne vid Emotion här i Vasa för någon vecka sedan och undrade ifall de hade någon produkt man kunde tvätta sminkborstarna med och då tog hon genast fram denna som kostade ynka 2.70€ / 27 kr! 
De använder tydligen den där i butiken när de rengör sina penslar varje dag, och den ska hålla i evigheter då den är så dryg!
 
Man ska bara väta ner penseln och sedan snurra runt den lite på tvålen och sedan ''gnugga'' lätt penseln mot handflatan tills den blir ren och sedan skölja och lägga den och torka! Super enkelt :)


Elin    •  

Jag tvättar typ aldrig mina sminkborstar, haha.. :/

Sv: Ja, fitnessgurus wild strawberry är supergod men jag föredrar ren BCAA som de jag skrev om :D

Liborius    •  

bra tips!

RMCK - en skönhetsblogg    •  

Så bra! Jag brukar använda diskmedel, då jag bara har syntetborstar :)

Elin Almqvist    •  

bra tips!

Johanna    •  

Bra tips! Måste testa det där! :)

Amanda♥    •  

Bra tips!

Emmelie    •  

Vilket fynd! Jag brukar använda Signes bebisschampo :-D

Anonym    •  

Superbra tips! Måste hålla utkik efter den då, har aldrig tvättat mina borstar... Oops!

milina.blogg.se    •  

Smart!

Siri |Diabitfit|    •  

Låter som en bra grej :)

Kajsa-Stina    •  

Gud vad bra tips! Ska leta om jag hittar någon liknande produkt då jag inte bor i Vasa tyvärr. Hoppas det finns någon liknande produkt här hemma där jag bor :)

Prietha    •  

Bra tips!

sara    •  

Hoppas att du har en bra söndag! :D

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Vilket bra tips. :)

Sara    •  

Bra tips :)

Elin karlsson    •  

Vad smart!! :)

Erika    •  

Bra tips! Själv använder jag bara vanligt tvål dock :)

Släpp taget. följ flödet    •  

Det där måste jag leta efter! Undra var det kan finnas nånstans här :) Aldrig sett förut

Svar: Hade inte heller sett den före hon i butiken visade den! Men det ska ju finnas flera olika märken av dessa marseille tvålar :)
Henrietta Nylund

Emma    •  

Bra tips :D

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Låter ju grym! :)

Nathalie Tegelstam    •  

Jättebra tips! :) kram

Anonym    •  

Så bra tips, ska spana in efter den :)

Elin    •  

bra tips! vet dock inte vart man kan köpa den i sverige :/
sv: tack:D

Svar: Det finns ju även olika märken av dessa tvålar! Tror tvålsorten hette något i stilen med marseille tvål! :)
Henrietta Nylund

Linnéa Pyrrö    •  

Åh najs!

Pauline    •  

vilket bra tips!

Beatrice Jakobsson - Fotograf    •  

Bar tips! :)

Paulina    •  

Du vet inte om man kan köpa den någon annanstans? har lite svårt att ta mig dit för att köpa den ;) haha

sarah    •  

Hej allt bra

Rebecka    •  

Bra tips :) Tvätta sminkborstar är ju förövrigt så jobbigt, haha.

Svar:
Eller hur :) Det gör det faktiskt :)

Kram

maria at inredningsvis    •  

BRA tips mina borstar är äckliga :) jag önskar dig en fortsatt vårsolig vecka.

Ny post ute..en ny inredningsbutik ingen får missa :)

LOVE Maria at inredningsvis – inredning it’s, Swedish for decor :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!