Tuesday

Nu är tisdagens skoldag äntligen över och har precis kommit hem och ska snart hitta på något att äta!
Denna veckan kommer verkligen vara bra och skön! Har sovmorgon ända tills klockan 14.00 på torsdag och efter det kommer William över natten hit till mig, så ser verkligen fram emot det, haha!
 
Har några inlämningsuppgifter och prov som ska göras inom snar framtid, bland annat ett hygienpass prov inför mitt kommande jobb som jag ska tacka ja till, känns kul att börja jobba igen :)
 
Har även en ny design som är på kommande, tänkte det börjar bli dags att byta bort min vinterdesign! Den kommer säkert upp i helgen eller nästa vecka, får se när det blir av! :)
 
Hoppas ni har fått en bra start på veckan!


VERONICA - fashion blog    •  

Åh avd fin du är! Fina, fina du!! :) Kramar tjejen!

Linn Strömberg    •  

Mysigt ^^

Nathalie Tegelstam    •  

Fin du är tjejen! :) kram

Liborius    •  

kul med ny design:)

Anonym    •  

Vad kul med nytt jobb!

Sofie    •  

Åh vilken fin hårfärg du har!

Madeleine Sundh    •  

fin blogg du har!

Amanda♥    •  

Åh så skönt att du ska ha så lång sovmorgon, och så fin du är btw! :)

Linnéa Pyrrö    •  

Fin!

Anonym    •  

Gud så skönt med sovmorgon!

Prietha    •  

Gud så skönt med sovmorgon!

Klara Andersson    •  

fina bilder!

Charlotta Hägg    •  

Sv: Men ska du säga, söt om någon!!! :)

Emma    •  

Så fin :)

Svar: Tack fina du!
Henrietta Nylund

N    •  

Snyggoo!

Céline    •  

Gud så fin du är!

Ellen    •  

Så fina bilder på dig :)

Svar: Åhh tack! :)
Henrietta Nylund

caroline    •  

men såå himla fin!!

linah    •  

åh va snygg!

Sara    •  

fin :)

Kajsa-Stina    •  

Vad skönt att du har en god inställning och bra känsla inför veckan! Så härligt när man känner att allt flyter på och inget känns omöjligt :)

Anita    •  

Finis :D

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Åh vad skönt. :)

Elin    •  

Vacker bild!

Siri |Diabitfit|    •  

Kul med ny design :)

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Spännande det låter med jobb! Lycka till.

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Åh så skönt med en lång sovmorgon :)

Jossie    •  

Jag har fått en grym start på min vecka :)

Erika    •  

Vad roligt med en ny design :)

Cecilia Johansson    •  

Härligt med nytt jobb!:D och spännande med ny design!

Josephine    •  

Fin!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!