Tjäna pengar på din blogg!

Dom flesta har redan säkert hört om denna sajt, men tänkte tipsa om den ändå, för dom som inte hört om den!
 
Nu kan du tjäna pengar lätt! På sajten Blogfame kan du tipsa om olika kläder och produkter på din blogg och tjäna pengar!
Det finns tips och bilder som visar hur du gör, det enda du behöver göra är att kopiera adressen till en produkt du vill tipsa om och klistra in den i inlägget!
Med din unika länk kan du länka texter i ditt blogginlägg eller bilder.
Det är helt och hållet du som styr inlägget! Du tjänar på allt som köps via dina länkar, bra va?
 
Bli medlem redan idag på blogfame här!


Sara Ekman    •  

nice:)

FrökenTV, bloggen om tv och film    •  

nice

Ida Lindborg ♡    •  

åh, roligt ju! :D

Sv: Tack så mycket :D

Wilma Ahlborg    •  

Sv: tack så mycket! :) kram

Isabelle Johansson    •  

Bra tips :D

Vilma    •  

Jättesmart ju

Anonym    •  

Riktigt bra tips :)

Nathalie Tegelstam    •  

Jättebra tips! :) kram

Liborius    •  

bra tips:)

Erika    •  

Smart :) Fast känner inte att jag "orkar" det, hehe.

Amanda♥    •  

Så kul att kunna tjäna pengar! :)

Anonym    •  

Är med där, fungerar bra :)

Malin Lindgren    •  

Vad kul, måste kolla upp det eftersom vi på blogg.se inte kan tjäna pengar via portalen, vilket är lite tråkigt nästan!

emelie andersson    •  

sv: hihi vad roligt att du uppskattade det :D

Linnéa Pyrrö    •  

Har du tjänat pengar från den sajten någon gång?

Svar: Jo det har jag :) har inte ännu fixat så att jag skulle ha fått det utbetalat men har pengar som jag har tjänat in där på blogfame kontot!
Henrietta Nylund

MATILDA    •  

Bra tips, använder mig av det :)

Kajsa-Stina    •  

Jag tycker det här verkar hela fantastiskt verkligen! Har hört talas om det innan men känner mig lite skraj i och med att man ska lämna ut sitt kontonummer.. Annars hade jag mer än gärna velat signa upp mig hos dem :)

Pauline    •  

vad roligt tips! :)

Siri |Diabitfit|    •  

Verkar bra! Har dock aldrig förstått hur det funkar:/

Svar: Det var lite svårt för mig också i början men man lär sig ganska snabbt :)
Henrietta Nylund

Emma    •  

Har funderat på det där ett tag. :)

Cecilia Johansson    •  

blir medlem :)

Prietha    •  

Jag föredrar bloggerfy! :)

Elin    •  

Är ju medlem där så borde använda det oftare ;)
sv: visst är dom :)!

Elin karlsson    •  

Vad smart! Hoppas du får en bra kväll :)

Anonym    •  

Bra tips :)

Anonym    •  

Bra tips, älskar bloggfame










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!