Tips till inredningen

Bilderna lånade från Desenio!
Nu kommer ett hett tips till mina Finländska läsare! (och även till de övriga!)
Snart öppnar Desenio sina webbsidor även för finländare, och i samband med öppningen lottar de ut ett presentkort med värdet 50€!!
 
De har såå sjukt snygga posters som inte kostar en förmögenhet och finns i massor av olika storlekar! Några favoritposters ser ni ju på bilden ovan!
Så in på DENNA sidan och anmäl dig till utlottningen så kan presentkortet bli ditt!


Erika    •  

De har jättemycket fint :)

Linn Strömberg    •  

Åh!! Måste anmäla mig

Nathalie Tegelstam    •  

Åh vad roligt :) kram

Pauline    •  

Så snyyyggt!

Anonym    •  

Ååh vad mycket fint

Amanda♥    •  

Så kul! :)

Ellen    •  

De har verkligen sjukt fina grejer! Vill ha så många av deras posters. :)

Jennisbeauty    •  

Åh vad kuuul :D

Netti    •  

Jag älskar den där hemsidan :-D

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Vad kul med presentkort. :)

Beatrice Jakobsson - Fotograf    •  

Så snyggt! :)

Klara Andersson    •  

åå så kul!

Alice    •  

Åh vilka urfina tavlor!

Sara Ekman    •  

Nice :)

Elionia    •  

Va fin blogg du har! Vad är det för kamera du fotar med? :)

Svar: Tack! Jag fotar med min nikon d5000 och ibland även med min iphone 5s :)!
Henrietta Nylund

Kajsa-Stina    •  

Men gud vad roligt! Älskar posters verkligen då det finns så mycket snyggt man kan dekorera sina väggar med :D

Elin    •  

Åh, vad kul! Ska in och kika. :D

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Vad roligt! :)

Siri |Diabitfit|    •  

Snygga!

Linnéa Pyrrö    •  

Älskar den med fjädern!!

Malin Lindgren    •  

Älskar deras posters verkligen, vart sugen på att klicka hem två stycken ganska stora till rummet eftersom det nyligen är ommålat :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!