Tips på proteinpulver

Dessa två proteinpulver jag tänkte tipsa om kommer båda från Fitnessguru!
Tänkte berätta lite kort om vad jag tyckte om dom och sedan ge ett betyg från 1-5! 
 
Den första jag smakade på av dessa var OneWhey Isolate Rocky Road, och jag kan lätt säga att detta är det godaste proteinpulvret jag har smakat! Den smakade ganska mycket karamell/kola skulle jag säga! Den smakade väldigt likt mitt proteinpulver jag hade i en stor burk som var i smaken Cookie Dough faktiskt, bara att godare!
Denna får i betyg 5/5!
 
Den andra jag smakade på så var OneWhey Isolate French Vanilla! Har förr smakat på olika märken av vanilj proteinpulver men denna var faktiskt godast av dom alla! Ganska så söt men inte så söt så att det blir för mycket, så det är riktigt bra! 
Denna får i betyg 4/5!
 
Jag gillar att dessa innehåller bara protein och inte något annat, därför är den ju perfekt att dricka om man t.ex. går på någon diet så man inte vill få i sig för mycket av t.ex. kolhydrater!
Kan verkligen tipsa om båda dessa! + de har ju på sidan så man kan beställa portionspåsar så man inte behöver köpa över 1kg protein som man kanske inte heller gillar i slutändan, så det är ju riktigt smidigt!


Nathalie Tegelstam    •  

Jättebra tips! :) kram

Linn Strömberg    •  

Har funderat på att börja med proteinpulver, de där verkar ju fruktansvärt goda!

Céline    •  

Har velat testa detta märke såå länge!! Bra tips! :D

Anonym    •  

Bra tips, älskar fitnessguru!

Liborius    •  

har aldrig testat proteinpulver:)

Amanda♥    •  

Kul med tips, aldrig testat! :)

karin    •  

Gott

FrökenTV, bloggen om tv och film    •  

Tack för tipset

Malin Lindgren    •  

Ska definitivt ta o testa då, har aldrig riktigt hittat något jag gillar!

Svar: Du borde verkligen testa! Deras portionpåsar är ju inte speciellt dyra heller :D
Henrietta Nylund

Elin    •  

Tycker att båda de där är svingoda :)

Kajsa-Stina    •  

Jag har faktiskt aldrig testat proteinpulver innan men har hört många som gör det och som är nöjda så känner att jag absolut ska göra det då träningen blir en del av min vardag igen. Bra tips! :)

Jossie    •  

One whey har jag alltid velat testa :)

Sara Ekman    •  

Nice :)

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Kul när man hittar något som verkligen smakar gott. :)

Siri |Diabitfit|    •  

Fitnessgurus grejer är riktigt bra!

Erika    •  

Bra att du tipsar, jag använder mig dock inte av sådant :)

Anonym    •  

Superbra tips! Har smakat på den vanilj :)

Anonym    •  

Fitnessguru är sååå bra!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!