Something new

 Två senaste inköpen denna veckan.
Var och köpte ett par nya byxor från Ginatricot i veckan men är fortfarande inte säker på storleken så har ännu inte använt dom. Ska fortfarande testa om XS är bättre än S (jag köpte mina i S)
Har hört att dessa stretchar mycket så vill ju vara på den säkra sidan!
 
Köpte igår en riktigt skön rätt så basic tröja från BikBok, sånt behövs ju alltid! 
Älskar verkligen materialet på BikBoks kläder, sååå mjukt och skönt!


Ellen    •  

Så enkel och fin tröja, verkligen perfekt plagg att ha i garderoben :)
sv: Åh, kul att du uppskattar min vlogg :)

Elin    •  

fina köp!:)

Linn Strömberg    •  

Snygga inköp!

Amanda♥    •  

Åh så fina! :)

Beatrice Jakobsson - Fotograf    •  

Vad snyggt! :D

Emma    •  

Så snygga plagg! Gillar verkligen jeansen :')

Pauline    •  

Snyggt!

Linnéa Alpsten    •  

Åh vilka härliga plagg! :D

Kajsa-Stina    •  

Men gud så snygga! Så himla kul med lite nytt tycker jag och en uppfräschning av garderoben! Är egentligen inte i behov utav mer kläder just nu men känner ändå en lust att köpa mer haha :D

Jossie    •  

Bikbok är så jäkla grymma!!

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Kul med nytt! Så fint :)

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Snyggt! :)

Rebecka    •  

Så fin tröja!

Svar:
Åh gör det :D

Ha en fortsatt fin söndag ♡

Kram

Sara Ekman    •  

Fint : )

N    •  

Kul med med nytt, snyggt! :)

Josefine ♔    •  

Snyggt! :D

sarah    •  

Fina kläder

Fanny    •  

Kul med lite nytt! Det är alltid svårt det där med storlekar tycker jag, oftast hamnar man mellan dem. :P

sara    •  

Snyggt! ;D

Tufwa    •  

Ååååh fina grejer, och härlig (och vintrig :)) blogg du har!

Jag skulle vilja tipsa om min blogg, http://nouw.com/tufwa, jag bloggar om mode, min vardag samt inspiration. Jag älskar att blogga, att ta fina bilder samt att sätta ihop snygga outfits.
Hoppas du vill kika in, kram!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!