Sneak peek

 
 En liten sneak peek på hur det ser ut i detaljerna i min walk in closet som vi håller på med nu hemma!
Har köpt en riktigt stor och fin spegel från jysk som jag ska hänga upp på väggen och ännu efter det finns det massa småfix kvar att göra så som att lägga upp en lampa, flytta byrån, skaffa en klädställning, hänga upp några tavlor och en massa annat!
 
Har varit annars till Jysk idag och köpt superfina sminkförvarningslådor som jag annars hade tänkt beställa från ebay! Är sååå glad över dom och ska fota dom och visa upp dom här så fort som jag har tagit fram kameran!


Linnéa Pyrrö    •  

Men en walkincloset hade ju varit drömmen att ha..

malin    •  

Gud va bra blogg, kommmer verkligen fortsätta läsas! Detaljerna ser jättefina ut!

Ida - Foto    •  

snyggt :D

Jessica Antemyr    •  

Så roligt med en walk in closet, jag hoppas vi får se hur allt ser ut när det är helt klart! :)

Ebba    •  

Men åh så fint!

Svar: ja de är hemskt! Tack det värmer <3

Elin    •  

åh fint! kul med egen walk in closet ju :D
sv: jaaa det var så drygt, men nu är man mycket bättre :)!

EMMA    •  

Spegeln ser jättefin ut iallafall! :)

Ella    •  

Ser ju bra ut! :)
Var är de små spetskrukorna ifrån?

Prietha    •  

Gud så fint!

Sara, 20 och mamma    •  

Oj! Det ser jättesnyggt ut!

Sanna Preifelt    •  

Gud vad avis jag blir :)

Pia    •  

Åh vad fint det ser ut! :)

milina.blogg.se    •  

Ser fint ut!

Klara Andersson    •  

fin sneakpik

Lotta    •  

Sv: Jag också.. det är riktigt jobbigt :/ Ser fram emot att få se bättre bilder sen :) KRAM!

Beatrice Jakobsson - Fotograf    •  

Åå vad fint, vill se mer! :)

linah    •  

va fint:D

Malin Lindgren    •  

Vad spännande, vill verkligen se hela :)

Sv:Då ska jag nog inte köpa, kan heller inte tänka mig att glass som ska smaka kanelbullar kan va så fantastiskt gott :')

Anna    •  

Gillar detaljerna på spegeln!

Amanda♥    •  

Åh så fint!

Siri |Diabitfit|    •  

Kul med walk in closet :)

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Vad spännande! Ser ljust och fint ut :)

Eriica Svensson    •  

Ser riktigt fint ut! :)

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Vilken fin spegel. :)

Evelina    •  

Ser ut som en jättebra bra början, superfint! :D

Oslofru    •  

Wow så fina skor :D

Emma    •  

åh, kommer säkert bli jätte fint! :D vill också ha en walk in closet :)

Sara Ekman    •  

Så fint :)

Alice    •  

Åh vad fint det ser ut!

Amanda Engberg    •  

Åh vad roligt med en walk in closet. Jag har alltid velat ha en! :)

idaellinor    •  

så fint du har det!!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!