Roshe run

Dessa skor är en av mina nya favoriter just nu! Köpte ju dessa när jag var i London i en affär som hette JD! För er som missade min haul har ju inte sett dessa så tänkte visa upp dessa än en gång för blev så nöjd med dom!
 
Här i Finland får man betala runt 100€ / 1000kr för dessa men jag betalade endast 55€ / 550kr för mina, så det känns ju riktigt kul!
 
Har använt dessa en dag i London men har inte använt dom ännu här hemma då det har varit så vått på marken, men nu när allt börjar bli torrt ska jag börja använda dessa och mina Nike Air flitigt!


studentmaten.blo.gg    •  

Sjukt snygga!

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Snygga! :)

Fanny Kvist    •  

Dom är såå snygga!!

Amanda Halldan    •  

Dom var riktigt snygga! Och vilket bra pris du hitta dom för :)

Amanda♥    •  

Åh så fina! :)

Mie    •  

Sjukt snygga! Och vilket bra pris du fick dom för!

Malin Lindgren    •  

Såå snygga och vilket kap det är ju, du betalade ju ungefär halva priset för dessa skönheter! Vill också åka iväg och göra massor fynd sådär, längtar till vi ska utomlands nästa gång! :D

Malin Lindgren    •  

Såå snygga och vilket kap det är ju, du betalade ju ungefär halva priset för dessa skönheter! Vill också åka iväg och göra massor fynd sådär, längtar till vi ska utomlands nästa gång! :D

Céline    •  

Men herreguuud så snygga, blir så jäkla avundsjuk!! Och dom är lika dyra här i Sverige som dom är i Finland..

Cecilia Johansson    •  

Ååååh härligt med fynd som man använder mycket :D

Anonym    •  

Sjukt snygga!

Liborius    •  

snygga!!

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Åh vad fina. :)

Anita    •  

Snygga skor :))

Elin    •  

De där skorna, så himla fina!

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Supersnygga!

Kajsa-Stina    •  

Men gud så fina! Skulle själv gärna vilja ha ett par såna! Måste hålla utkik och se om jag hittar dem här nånstans hemma i Sverige :D

Nicolina    •  

har velat ha ett par sååå länge fast med helvit "swoosh" tecken, finns ingen stans :((

Nathalie Tegelstam    •  

Såå snygga skor! :) kram

Siri |Diabitfit|    •  

Snygga :D

Linnéa Pyrrö    •  

Åh nice ! Visst är dom sköna :)

Linn Strömberg    •  

ÅH VAD SNYGGA!!

Svar: Ja eller hur, älskar dom! :D
Henrietta Nylund

Klara Andersson    •  

åå så snygga!

Sara Ekman    •  

snygga :)

linah    •  

åh va snygga:D ser ut som tumblr bilder haha<3

(positivt)

sarah    •  

Fina skor :)

Lina - my art & my life    •  

SNYGGA! och härligt att du hittade dem för typ halva priset :)

Rebecka    •  

Så snygga!

Svar:
Visst är dom :D

Kram

Jossie    •  

Jag har också ett par fast med palmer på :)

Josephine    •  

Snygga!

Linnéa Alpsten    •  

Åhhh sjukt snygga :D

Emiza    •  

snygga










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!