Rosa rosor

Mina fina rosor jag fick av William på våran två års dag!
Idag tog jag en lång sovmorgon och for sedan med mamma till en asiatisk restaurang och åt lunch och det var såå sjukt gott! Brukar vara där rätt så otfta men dom har aldrig haft så god mat som dom hade idag!
 
Nu har jag precis vaknat upp efter en powernap och William ligger vid min sida och snart ska vi hitta på något att göra, blir säkert standard Hawaii Five-0 hela kvällen, haha!
Morgondagen ser oklar ut än så länge, men ska i alla fall sova hos William. Har även planerat att ta en runda på stan och kolla sånt som jag inte hann med idag!
 
Vad ska ni göra i helgen?


Alice    •  

Åh vad fina blommor!

MALIN    •  

Det är så himla fint med blommor :)

Linn Strömberg    •  

Åh vad härligt med sovmorgon! Och sååå fina rosor

Jessica Antemyr    •  

Åh så fina! :)

Madelene    •  

Så fina ! :)

SV: Tack :)

Amanda♥    •  

Åh så fina! :)

Josephine    •  

Så fina!!

Pauline    •  

åh så fint!

Beatrice Jakobsson - Fotograf    •  

Vilka fina rosar! :)

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Så fina! I helgen har jag inga planer och det är SÅ HIMLA skönt! Ska bara vara, ta det som det kommer. Det enda planerade är att jag ska kolla på tv kl 8 på lördag morgon, för då är min fina prins med och tävlar i skidåkning :)

Amanda Engberg    •  

Sv: Ja faktiskt! :)

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Så fina. :)

sara    •  

Super fina rosor! :D

Kajsa-Stina    •  

Alltså åh så vackra blommor! Och vad gulligt av din pojkvän att ge dig dem på er två-års-dag! Så himla söta :)<3

Gott med asiatisk lunch med din mamma också! Var alldeles för längesen jag åt det själv nu kom jag att tänka på! Måste ske snarast hihi :D

Siri |Diabitfit|    •  

Åh vad fina :D

Emma    •  

så fina rosor! :D

Linnéa Alpsten    •  

Men åh vad mysigt det låter! Jättefina bilder på rosorna också :) jag ska endast ta det lugnt idag, det behövs! :)

Sara Ekman    •  

så fina :)

Erika    •  

Rosor är så fint!

sv. Tack, får spana in jeansen :)

Karin    •  

Vilka vackra rosor! Är så sur över att Hawaii 5-0 gått över i sjuan och att repriserna går så sent när de går på fyran :( Jag har inga planer för helgen, än.

Rebecca    •  

naaw vackra blommor :)kram

Emmelie    •  

Va sött av honom :-D

Johan    •  

Fina rosor.










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!