Positivt & negativt

Har precis kommit hem från skolan och ätit en riktigt god pasta som jag lagade, mums! 
Nu är ju sportlovet över vilket betyder tillbaka till skolan och tillbaka till alla gamla rutiner! Skönt men ändå lite tråkigt!
 
Mitt sportlov var riktigt bra faktiskt och hann med en hel del! Var ju i London över halva sportlovet men hann även jobba och vila ut ordentligt, så det känns riktigt bra!
 
Tänkte göra en liten + och - lista även för denna veckan för att testa på något nytt!
+ Positivt
+ Har haft sovmorgon idag och igår, såå skönt att få sova ut!
+ Har börjat träna oftare hemma nu när jag inte alltid har tid att fara på gym!
+ Är ledig heeela torsdagen vilket känns så skönt!
+ Känner mig inte alls lika stressad just nu som jag vanligtvis kan göra

- Negativt
- Har haft konstig kramp i magen hela dagen.
- Har ett prov och en inlämningsuppgift som jag bara skjuter på hela tiden, inte bra!
- Att det inte är sportlov längre så man får vara ledig!

Skulle kunna lista flera saker på både positiva och negativa fronten, men ids inte göra inlägget såå långt.
Känns bra att nästan allt känns positivt just nu och att det inte finns så jätte mycket negativt!
 


Wilma Ahlborg    •  

Åh va roligt med London! Vilken fin topp du har på dig, är det bikbok? Superfin! Kramis

Liborius    •  

Fin topp du har:D

Släpp taget. följ flödet    •  

Roligt att det var mer på +listan iallafall! :) Lät som du hade haft ett bra lov! Sovmornar är ju alltid efterlängtade haha!

LINNEA    •  

Sv; Åh ja de förstår jag! Vi fick Vapiano hit till Göteborg i oktober men har inte besökt den föränn nu! :)

Celine    •  

Så härliga bilder!

Linn Strömberg    •  

Jobbigt med kramp i magen :/

Amanda♥    •  

Kul inlägg! :)

Sara Ekman    •  

Bra att lista positiva saker :)

emelie andersson    •  

Åh fina du, så himla fin! :)

sv: ja det ska bli så himla kul :D

Svar: Men ååh tack! :)
Henrietta Nylund

Emma    •  

Nej vad jobbigt med kramp i magen!!

Elin    •  

bra att det var fler positiva saker:)
sv: ja, blev riktigt lyckat!

Frida    •  

Så fin du är! :)

Svar: Tack ska du ha! :)
Henrietta Nylund

Kajsa-Stina    •  

Vad kul att du tar upp och belyser både positiva och negativa saker du känner just nu! Skönt att du har en bra inställning i det stora hela och tycker det är okej att skolan har börjat igen också :)

Charlotta Hägg    •  

Sv: Tack så jättemycket:) och jag har ny blogg nu, charlottahagg.blogg.se, kika gärna in och säg vad du tycker! :) KRAM!

Malin Lindgren    •  

Helt sjukt vackra bilder på dig!! Skönt att du känner dig mindre stressad nu, jag känner mig tyvärr otroligt stressad nu för tiden!

Svar: Tack så jätte mycket! :)
Henrietta Nylund

Siri |Diabitfit|    •  

Härligt :)

Erika    •  

Vad bra att det mesta känns bra :)

linah    •  

snygging!

Pauline    •  

roligt inlägg :)

Ida Lindborg ♡    •  

åh finis! vad skönt med sovmorgon :)

Sv: Tack så mycket :D

Malin Lundgren    •  

härliga bilder!

Cecilia Johansson    •  

Lycka till med inlämningsuppgiften, bra att tänka positivt ♥

Johanna    •  

Så fin du är!

ida foto. ♛    •  

så roligt att läsa! och så fina bilder på dig :D

kaffehörnan    •  

Låter hur bra som helst

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Vilket roligt inlägg. :)

sarah    •  

Hej allt bra

Paulina    •  

vad vacker du är!

Svar: Ååh tack så mycket!
Henrietta Nylund

Anita    •  

Vacker du är :D

Annie    •  

Åh så fin! Och fint rum som skymtar i bakgrunden!

Svar: Men ååh tack!
Henrietta Nylund

Irini Vanessa Argiri    •  

Så fina bilder på dig! Vill också ha lov igen men snart är det ju påsklov bara 4 veckor :)

Svar: Tack så mycket! Ja, det är ju sant! :)
Henrietta Nylund

Ellen    •  

Intressant lista :)
sv: Verkligen! Vi får skylla på att februari är den kortaste månaden, haha :)

Sussie    •  

Fin du är!

Svar: Ååh tack ska du ha!
Henrietta Nylund

kmstyle    •  

gillar din topp!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!