Nike training

Denna sportbhn är mitt senaste inköp och är så nöjd! Har en liknande i svart från förr men behövde en till eftersom att jag i stort sätt annars bara använder endast den andra, så denna var riktigt perfekt!
 
Jag gillar ju verkligen Nikes träningskläder och har en tröja i samma färg därifrån som denna kommer passa bra med! Den kommer ju även se riktigt snygg ut under svarta eller gråa tröjor, piffar upp det hela lite helt enkelt!
 
Ikväll till middag blir det hamburgare för att fira att jag klarade hygienpasset idag! Är så himla glad att jag klarade det, var såå spänd hela dagen och fick det äntligen gjort! 
 


Alice    •  

Riktigt snygg! och riktigt fin färg!

Linnéa Pyrrö    •  

Åh vilken snygg färgklick!

Viktoria Eriksson    •  

så snygg! roligt att du klarade av hygienpasset! :)

MALIN    •  

Vilken snygg sportbh :) Lite roligare att träna med lite roligare kläder!

Linn Strömberg    •  

Så snygg! :D

Amanda♥    •  

Åååh så snyggt!

Pauline    •  

är så himla dålig på att ta med sportbh när jag tränar, måste bli bättre på det, mycket skönare med ju!

ebba    •  

så snygg!

svar: åh tack så mycket :)
kramis

Jessica Antemyr    •  

Så snygg :)

Erika    •  

Vilken snygg färg! :)

daniela    •  

så snygg sportbh, gillar färgkombinationen!!

S A N N A ♥    •  

Åh vad snygg! Tycker också om Nikes träningskläder!

Sara Ekman    •  

så snygg!! :)

Siri |Diabitfit|    •  

Snygg :D

Cecilia Johansson    •  

Snygg!!:D

Josefine ♔    •  

Nämen ååå vad snygg den var! :D

Flisan    •  

sv: ja verkligen :/

super snygg :D

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Så snygg! Riktigt fin.

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Snygg färg! :)

Josephine    •  

Vilken snygg!

snyggt

Bea    •  

Jättesnygg sportbh!

Isabelle Andersson    •  

Åh va fin! Vart köpte du den? 😊 kolla gärna in min blogg !

Svar: Beställde den på XXL! :)
Henrietta Nylund

linah    •  

snyggt!

kmstyle    •  

riktigt snygg!

Ellen Gräntz    •  

Så snygg!

Agnes    •  

Ååh så fin! älskar den där färgen , NIKE har så himla fina träningskläder!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!