Nelly favs

 
nelly favs

Örhängen , Jeansen , Trench coaten , Iphone skalet, Klackarna
På bilden ovan är några favoriter från nelly.coms topplista jag skulle vilja införskaffa inför våren, allt känns så rätt och såå himla fint!
 
Mest av allt vill jag ha trench coaten, har såå svårt att hålla fingrarna i styr och inte beställa hem den på direkten nu! Borde ju sätta lite begränsning på vad jag shoppar nu när jag redan shoppade för så mycket pengar i London!
 
Finns det något på bilden som du skulle vilja ha?
 
P.s. Glöm inte bort att titta på min haul två inlägg neråt! :)


Linn Strömberg    •  

JEANSEEEN!!

Liborius    •  

Snyggt!
sv. tack så mycket:) Haft en bra dag?

Anonym    •  

Fina jeans å jacka! :)

Erika    •  

Jag gillade verkligen jeansen :)

Jossie    •  

Jag vill lätt ha kappan!!

Amanda♥    •  

Åh så fina saker!

Emelie Andersson    •  

Åh vad snygga jeans :D

Sv: ja det vill jag med, älskar våren! :)

Pauline    •  

snyggt!

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Så fina grejer :)

Sara Ekman    •  

snyggt :)

Nathalie Tegelstam    •  

Såå snyggt, älskar kappan! :) kram

Cecilia Johansson    •  

hade blivit en perfekt outfit :D

Siri |Diabitfit|    •  

Så snygga skor :)

Fredrika    •  

Älskar jeansen!!

Prietha    •  

Trenchcoaten är så snygg!

Prietha    •  

Trenchcoaten är så snygg!

Donautgirl ♥ En blogg om allt möjlig kul :D    •  

Fin blogg du har :)

sara    •  

Snyggt!! :D

linah    •  

åh älskar kappan!

ida foto. ♛    •  

åhh så snyggt! lätt jeansen och skalet, örhängena oxå, om jag skulle haft hål i öronen eheh :D

Rebecka    •  

Jag har skalet, det är så fint!

Svar:
Åh visst är dom :D

Ha en fin kväll ♡

Kram

Anonym    •  

Älskar by malene birger :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!