Motiv från desenio

Här är två av mina nyaste posters från Desenio! Har några ännu som ska läggas i ramar och hängas upp men dessa har redan hittat sin plats i mina utrymmen! 
 
Hängde upp tavlan på nedre bilden i mitt rum brevid dörren och den passar helt perfekt där! Funderar dock på att skaffa en vit ram då min spegel är vit, men får se hur det blir!
 
På övre bilden är ett av mina favoritmotiv av alla jag har, och den står på min byrå i min walk in closet som fortfarande är halvklar, men i slutet av månaden så borde allt vara klart och då ska jag såklart visa bilder!
 
Men i alla fall, jag är sjukt nöjd med dessa två hittils och har redan planerat ut vart jag ska lägga ut resten av motiven!


Rebecka    •  

Så fina!

Svar:
Åh eller hur! :D

Ha en fortsatt fin tisdag ♡

Kram

Ebba    •  

Så fint!

Svar: åh tack så mtäcket :)
Kram

Klara Andersson    •  

snygga ju!!

Elin    •  

jättesnygga!:)

Fani Ahl    •  

Jag älskar den översta :o

Jessica Antemyr    •  

Snygga :) Har själv två posters därifrån som ska upp på väggen i mitt nya rum så snart jag flyttat :)

N    •  

Himla snyggt!

Linn Strömberg    •  

Underbara!

Amanda Engberg    •  

Sv: Ja köp när du får chansen. Så grymt snyggt! :)

Mie Evnice    •  

Snygga posters, har själv funderat på att beställa ett motiv från Desenio! :)

Amanda♥    •  

Såå fint! :)

Céline    •  

men herregud så snygga!!!

Cecilia Johansson    •  

Ska köpa därifrån med, tänkt jättelänge (:

MALIN    •  

Så fina :) Gillar verkligen den första!

Josefine ♔    •  

Ooo vad snygga! :D

Sv: Men va? Bara två dagars ledigt? Har ni inget påsklov? :o

Svar: Ja, det är ju typ vårat påsklov, så tråkigt :(
Henrietta Nylund

linah    •  

älskar såna tavlor:)! riktigt fint

Elin    •  

Fin! :)

VERONICA - fashion blog    •  

GUD så snygga! Älskar verkligen dne första :) Ha en grym dag, massor med kramar!

Alice    •  

Grymt snygga! älskar desenios posters!

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Snyggt! :)

Siri |Diabitfit|    •  

Snygga!

Sara Ekman    •  

Så snygga!

Pauline    •  

snyggt!

Erika    •  

Måste beställa lite motiv därifrån också :)

sv. Vad härligt!

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Så himla fina!!

Ellen Gräntz    •  

Så fina! Vill också ha.

Fru Boholm    •  

Snygga posters. Har själv en liknande från Desenio :)

Linnéa Alpsten    •  

Vad fint! :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!