Mina sociala medier

Här på dessa sociala medier hittar ni mig! 
Förutom dessa hittar ni mig även på snapchat, och där heter jag @ettakung!
Kan även följa tillbaka alla som följer mig på dessa sidor! :)
 
INSTAGRAM
https://instagram.com/itsettabitch/
 
 
VIDEOFY
http://play.videofy.me/ettas
 
BLOGLOVIN
 
ASK.FM
 


Linn Strömberg    •  

Följer dig på bloglovin' nu ^^

Wilma Ahlborg    •  

Såg nu att du går frisör och är född 98, då har vi två saker gemensamt ;) Men att du bor i Finland skiljer oss lite, har du bott där hela livet med tanke på att du skriver på svenska?

sv: Jag med! Den är såå fin, kramis

Svar: Detta missförstår ju faktiskt väldigt många och funderar faktiskt på att skriva ett inlägg för att klargöra lite om detta ämnet :) Nej, jag är helt ''finsk'' jag hör alltså till finlandssvenska folkgruppen här i Finland och det gör även en stor del av folk i Finland. Svenska är mitt modersmål men talar även finska :) Har inga svenska släktingar eller så! Du kan ju försöka googla på finlandssvensk eller nått ifall du inte förstod :D
Henrietta Nylund

Nathalie Tegelstam    •  

Så bra inlägg :) kram

Prietha    •  

Kul att du har så många sociala medier!

Elin    •  

Åh, måste kolla in. Kul! :)

Malin ♔    •  

Vilka fina bilder du har på din instagram :)

Svar: Tack så mycket! Följde dig där förr men du hade tydligen raderat det kontot :(
Henrietta Nylund

Emelie Andersson    •  

Så roligt, ska genast kolla din de sidorna som jag också har! :)

Sv: ja jag är supernöjd :D

Amanda♥    •  

Kul, har också typ dem sociala medierna :)

Emma    •  

Kul :)

Anonym    •  

Kul ska kolla in dig där :)

Liborius    •  

älskar insta:D

milina.blogg.se    •  

Använder alla dom utom videofy!

Siri |Diabitfit|    •  

Nice :D

Kajsa-Stina    •  

Åh vad kul att ta del av vad du heter på olika sociala medier! Instagram ligger mig väldigt varmt om hjärtat måste jag säga haha! Så beroendeframkallande forum alltså :D<3

isabelle johansson    •  

Vad fin du är!

Jenni    •  

Följer dig på bloglovin :)

Linnéa Pyrrö    •  

Sv; Åh ja såå nice :)

Amanda Halldan    •  

Fint instagramkonto :)

Beatrice Jakobsson - Fotograf    •  

Vad kul inlägg! :)

frida    •  

Åh vad fina bilder du har på instagram :)

Svar: Ååh tack!
Henrietta Nylund










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!