Mask of magnamity

Kan inte riktigt bestämma mig för om jag gillar denna eller inte? Ibland känns den hur bra som helst och huden känns underbar efteråt, men ibland känns det som om jag får riktigt hemska finnar av den!
 
Iallafall så köpte jag denna i London på Lush. Har hört väldigt mycket bra om denna så beslöt mig slutligen för att köpa den! Tycker det är bra att man kan använda den på t.ex. ryggen också om man har problem där och inte bara i ansiktet!
 
Ska ännu testa mig fram tills burken är slut och se ifall jag köper den på nytt, har redan nästan använt hälften!
Har du testat denna? Vad tyckte du isåfall?


Rebecka    •  

Har inte testat denna, men jag älskar Lush!

Svar:
Åh tack söta du ♡

Kram

Prietha    •  

Har själv inte testat den men om jag inte regelbundet använder mitt ansiktsvatten eller min ansiktsscrub så kan jag få utslag och finnar dagen efter, tror det är huden som reagerar på något ämne i produkterna?

Ebba    •  

Brukar vara så haha!

Svar: åh tack så mycket :)
Kram

Denise    •  

vad mjukt den såg ut att vara!

natalie    •  

jag har inte testat just den där, men åh så jag älskar lush!

N    •  

Har velat testa men inte gjort det än, kanske ska göras :)

Dress me up    •  

Välkommen in till oss på Dress me Up.
Vi uppdaterar vårt utbud flera gånger i veckan.
Kanske behöver du kläder till studenten, bröllopet i sommar, utlandsresan, stranden, härliga sommardagar etc.
Vi har det lilla extra. Och allt det vanliga
Den 17 mars startade vi en Flash-sale med kraftigt neddragna priser.
Precis lika bra kvalitet som resten av utbudet, men med skillnaden att vi bara har några kvar av de produkterna.
Vi syns!

http://dressmeup2.tictail.com

Vårliga hälsningar Team DMU

MALIN    •  

Har provat den lite och den är grym!

Sara    •  

den har jag inte testat :)

amanda    •  

Svårt när produkten ger två olika resultat...

Sofia    •  

Älskar lush :D

Josefine ♔    •  

Jätte bra att man kan använda den på fler ställen än bara ryggen ju! :D

Alice    •  

Inte testat den men hört en del bra saker om den!

Siri |Diabitfit|    •  

Har inte testat den, men låter ju både bra och dåligt :>

Emma Grann Fotografi    •  

Åh skall testa!! :)

Linn Strömberg    •  

Har aldrig testat

linda    •  

Lush har mycket bra prylar.

Pauline    •  

Älskar lush, men det lät ju inget bra..har testat några som jag varit supernöjd med men inte den där tror jag :)

Cecilia Johansson    •  

Inte testat faktiskt ;o

Erika    •  

Jag har inte testat den men har bara hört bra om det märket :)

Josephine    •  

Jag älskar den!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!