Fredagsmys

Fredag idag igen då! Veckorna har börjat gå sååå fort?!? Har endast två veckor av frisörämnen kvar i skolan på hela året, sedan blir det kombi-ämnen tills sommarlovet!

Startade dagen med att försova mig. Steg då genast upp och steg in i skolan ca 20 minuter efter att jag hade vaknat, bra jobbat!
Har även hunnit gymma, äta på subway, frysa ihjäl lite smått och sova en stund!

Har varit och köpt nya ben&jerry's glassen i smaken cinnamon buns, kände att jag också måste testa den när jag hört så mycket bra om den, så den ska testas ikväll med William!

Hur ser eran fredag ut?




Alice    •  

Den glassen är sååååsååååsåååå god!

ebba    •  

så himla fin!

svar: åh tack så mycket :D
kramis

Prietha    •  

Cinnamon buns är ganska god!

anneli    •  

Min har bestått av jobba, klumpsa i snö 8 km sammalagt, kört mageträning på gymmet, duschat, gjort middag och längtat som en gris efter sängen och kan inte sov, jobbar elgen:D

Amanda♥    •  

Min fredag blir lugn framför datorn!

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Vilken effektiv dag! :) Håller med om att veckorna går snabbt.

Denise    •  

så fin du är!

Klara Andersson    •  

åå vill också testa den nya ben&jerry glassen

Flisan    •  

sv: ja bästa dagarna i mitt liv :D

Sara Ekman    •  

fin :)

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Åh så gott med Subway!

VERONICA - fashion blog    •  

Åh så vackra bilder på dig, fina fina du :) Ha en gryyym dag! Kram!

Beatrice Jakobsson - Fotograf    •  

Sååå fint hår! :)

Svar: ååh tack:)
Henrietta Nylund

Siri |Diabitfit|    •  

Härligt med gym :D

sofft.blogg.se    •  

sv: Ja gör det! Den är jättebra :D

Malin Lindgren    •  

Så himla fin! :) Vad tycte du om glassen? Vågar inte testa haha!

Min fredag spenderades i sängen med teen wolf :)

Cecilia Johansson    •  

Åh vad fin du är i håret :D jobbigt att försova sig ;o

Pauline    •  

jobbigt att du försov dig, men du tog dig ju dit snabbt måste jag säga

Erika    •  

Får ja och smaka den B&J glassen jag också :)

S A N N A ♥    •  

Åh skriv vad du tyckte om cinnamon buns sen! vet inte om jag ska testa den:/

Celine    •  

Ditt hår alltså!! <33

linah    •  

älskar lockarna!

MALIN    •  

Fina du :) Hoppas du haft en bra helg hittills!

Anita    •  

Finis

Malin ♔    •  

Fina bilder på dig :)

Viktoria Eriksson    •  

fin du är! :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!