Få längre ögonfransar

Idag tänkte jag tipsa om en ganska så populär metod nu för tiden för att få längre ögonfransar!
Det jag pratar om nu är Xbeautys ögonfransserum Xlash! Det är det populäraste valet och det kostar inte en förmögenhet som de flesta ögonfransserumen tyvärr kan göra! 
 
Jag har såå länge varit sugen på att klicka hem ett ögonfransserum därifrån och har sett med egna ögon vilka underverk det faktiskt gör!
Man kan ju även använda det på ögonbrynen om man vill att håren på ögonbrynen ska växa, men de har också en speciell produkt för det och det är Xbrow! De har faktiskt hur många som helst bra produkter på deras hemsida som verkligen funkar!
 
P.S. Vill tipsa er om Rabbles rabattkoder online som just nu ger olika rabatter om ni vill beställa från Xbeauty, hur bra är inte det? Så in HÄR och kolla vilka rabatter dom har att erbjuda just nu :)
 
Här nedan är några favoriter jag mer än gärna skulle vilja ha i badrumsskåpet!
Xlash / Xlash mascara / Xbrow


Linnéa Pyrrö    •  

Hade inte sagt nej till att ha de produkterna!!

MALIN    •  

Jättebra tips! Dock bojkottar jag dom efter allt negativt jag hört :)

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Bra tips. :)

Elin karlsson    •  

Den har jag hört om ;) Dock så har jag långa ögonfransar så jag behöver ej det :)

Amanda♥    •  

Åh verkar bra!

Amanda Engberg    •  

Sv: Ja verkligen! :)

Elin    •  

Bra tips :)

Alice    •  

Varit lite sugen på att testa det :)

Siri |Diabitfit|    •  

Bra tips :D

VERONICA - fashion blog    •  

Denna fungerar ju verkligen, jag gillar den skarpt! :) Kramar tjejen! Ha en fin dag!

Prietha    •  

Bra tips!

Prietha    •  

Bra tips!

Jensvollen    •  

Super bra tips för dem som vill ha längre ögonfransar :D
Hoppas du får en riktigt mysig söndag finis, kram!

sarah    •  

Hej allt bra

Erika    •  

Inte hört talas om det faktiskt, men det kanske jag får köpa :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!