En bättre start på veckan

Älskar lediga dagar! Tog en lååång sovmorgon och sov till klockan 12 och vaknade då upp i Williams säng. Williams lektioner hade tydligen blivit inställda idag så då spenderade vi dagen tillsammans med att laga en riktigt god lunch, gymma, mysa och hämta mopedbilen från fixning. 
 
Trots att det var sjukt mycket folk på gymmet idag fick vi ett riktigt bra benpass gjort, nu känns det i benen! Börjar märka själv hur mycket starkare jag har blivit speciellt i benen, på vissa maskiner räcker inte ens tyngderna till! Så det är riktigt kul att se och märka resultat, då blir man såå motiverad!
Hur har eran måndag varit?


Ebba    •  

Men åh vad mysigt!

Svar: tack så mycket :) vi får hoppas på det!
Kram

Alicia - Alicia And Stuff    •  

Låter som en bra morgon! Älskar när man är ledig och får ta sovmorgon!

sofft.blogg.se    •  

sv: Ja precis! Perfekt då jag inte har råd med äkta :D

MALIN    •  

Så mysigt :)

FrökenTV, bloggen om tv och film    •  

mysigt med ledigt

MATILDA ROSQVIST    •  

åh ser härligt ut :)

milina.blogg.se    •  

Vad skönt med sovmorgon!

Erika    •  

Vilken skön måndag. Min har varit ganska seg :)

Jessica    •  

Så skönt med sovmorgon :)

Life of Johanna    •  

Just nu har jag en tävling på bloggen.

Kika in den här http://lifeofjohanna.se/tavling-i-samarbete-med-parlat-av-elin/ och se om den är något för dig!

Ber om ursäkt om du inte gillar såna här kommentarer. Passar på och önskar dig en trevlig måndags kväll

Viktoria Eriksson    •  

så skönt att vara ledig! härliga bilder :)

Linn Strömberg    •  

Men vad mysigt! Vill också vakna bredvid min prins :')

Amanda♥    •  

Åh så fint och mys bilderna ser ut!

Pauline    •  

å vad härligt!

Anna    •  

Det där såg inte helt fel ut :)
Svar: Ja, det tycker jag allt. Man får vad man betalar för :)

Siri |Diabitfit|    •  

Låter som en skön dag :)

Elin    •  

Jag startar veckan med en förkylning... haha. :)

Josephine    •  

Skönt med sovmorgon!

Emmelie    •  

Vilken mysig start på veckan. Jag och mini me sprang ärenden hela dagen man det är skönt att få sånt gjort också :-)

Anita    •  

Mysiga bilder :D

Sara Ekman    •  

Härligt :)

Linnéa Pyrrö    •  

Vilken mysig säng william hade för att vara kille heh!

Sv; Åh men tack :)

Svar: Haha, det är faktiskt min säng nog! Dock är inte hans långt ifrån som den :D
Henrietta Nylund

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Vad härligt med en mysig dag tillsammans! :)

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Vad härligt med en mysig dag tillsammans! :)

mathilda    •  

Åh vad mysigt det ser ut!! Ha en fin dag :D

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Lät underbart! :)

Cecilia Johansson    •  

Åååh vad mysigt!:D

Beatrice Jakobsson - Fotograf    •  

Skönt med sovmorgon! :D

Sandra Peterson    •  

Åh, vilken mysig säng! Vill också ha en så stor säng med en massa sköna kuddar!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!