En bättre måndag

Nu är äntligen måndagen över! Bortsett från att börja klockan 8 på morgonen och att besöka tandläkaren så har denna dagen varit riktigt bra och har fått vääldigt mycket gjort och har sprungit på flera ärenden hela dagen och nu har jag äntligen landat i sängen och ska bara vila ut resten av kvällen!
 
Efter tandläkarbesöket idag belönade jag och mamma mig med lite pizza på O Sole Mio här i Vasa, supergoda pizzor!
Har även klämt in ett gym besök idag som bestod av ett ryggpass. Passet gick riktigt snabbt och for sedan och tvättade mopedbilen och sprang några ärenden i stan och hämtade sedan ut paket! Innehållen i paketen får ni se inom snar framtid! :)
 
Hur har eran start på veckan varit?


♫♪ sandra    •  

åh gott!

Amanda Engberg    •  

Sv: Visst är de! :)

Helene    •  

Åh pizza :3

Linnéa Pyrrö    •  

Äee va gott med pizza och kul med träning!

Josefine ♔    •  

Men ååå vad gott med pizza! :D

Kajsa-Stina    •  

Vad härligt att du haft en fin dag och att mötet hos tandläkaren gick bra! Så gott med pizza också :)

Anonym    •  

Åh va de såg gott ut! :) kram

Linn Strömberg    •  

Vad härligt!

Amanda♥    •  

Ser gott ut!

Anonym    •  

Kul med paket :)

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Verkar som en bra dag. :) Det såg väldigt gott ut!

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Det där ser SÅ gott ut! Min måndag har varit riktigt bra, jag simmade nästan 2 timmar på morgonen, har sedan varit i skolan, pluggat, promenerat i solskenet och spelat match, som vi tyvärr förlorade :/

Sara Ekman    •  

Gott :)

Jossie    •  

Låter som en grym Måndag :) Pizzan såg sååå god ut!!

Pauline    •  

härligt! gu vad gott med pizza

Helene    •  

åt pizza jag med igår xD Underbart :3

MATILDA ROSQVIST    •  

Så gott med pizza :D

Siri |Diabitfit|    •  

Skönt med träningen :)

Ellen    •  

Så skönt att känna att man fått mycket gjort ju! Heja dig :)

Ellen    •  

Haha, nu skickade jag innan jag var klar...
sv: Jag och mina vänner ska till Wien i sommar :)

Elin    •  

lät som en bra måndag, gott med pizza!
sv: åh tack så mycket!<3

Erika    •  

Vad lyxigt och gott med pizza i veckan :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!