Dagens förändring

Lite före och efter bilder på dagens jobb i skolan idag! Både jag och Linda blev riktigt nöjda med hennes nya hår!
Hon ville få bort utväxten och de gula nyanserna i håret så vi körde på askblondt i längderna och i roten en lite mörkare färg! Hon har alltid förr strävat efter platinablont hår så nu blev det en förändring på det!
 
Jag toppade även håret pyttelitet och lade i en riktigt super inpackning för torrt hår och efter att jag hade fönat det så kändes det som en babyrumpa! Så för alla med torrt hår rekommenderar jag varmt Kerastase Nutritive serien!


Elin    •  

Snyggt det blev! :)

Anonym    •  

Snyggt!

Siri |Diabitfit|    •  

Snyggt :)

Linn Strömberg    •  

SNYGGT!

Elin    •  

tack för tipset om hårinpackningen!:)
sv: tack så mycket :D

Josephine    •  

fint det blev!
Bra tips, ska nog ta och testa den inpackningen :)

Anna    •  

Riktigt fint resultat!

Anita    •  

Snyggt :-)

MALIN    •  

Wow :) Vad duktig du är! Kram

milina.blogg.se    •  

Snyggt!

ebba    •  

jättefint!

svar: tack så mycket :)

Malin Lindgren    •  

Riktigt ritkigt fint, du är duktig :)

Sara Ekman    •  

fint :)

Josefine ♔    •  

Så fint det blev! :D

Becka    •  

Åh så snyggt det blev!

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Så bra det blev!

MATILDA ROSQVIST    •  

så fint :D

Vanessa    •  

Blev riktigt snyggt! :)

Pauline    •  

snyggt :)

Erika    •  

Vad snyggt det blev :)

Mikaela    •  

Riktigt snyggt! :)

Clara    •  

Blev ju jättebra! Så duktig du är!

Elin    •  

Wow vilken fin skillnad! Tar chansen och prova fråga dig och hoppas på svar som ändå går frisörutbildning och detta inlägg kretsar kring typ samma. Jag var til en frisör i söndags för att få bort min fula utväxt (bleka) håret, men går därifrån med HELT PISSGULT hår, menar verkligen GULT! Ringde tillbaka och sa att jag inte var nöjd, men fick svar att använda silverschampo, hjälper det när håret verkligen är så pass gult?! Mitt hår är näst intill gulare än vad håret är på din förebild.. hur tajt in på kan man boka ny tid hos en frisör och prova bleka igen utan att håret "ramlar av?"

Tack på förhand och hoppas på svar! Fin blogg :)

Anonym    •  

Wow vilken fin skillnad! Tar chansen och prova fråga dig och hoppas på svar som ändå går frisörutbildning och detta inlägg kretsar kring typ samma. Jag var til en frisör i söndags för att få bort min fula utväxt (bleka) håret, men går därifrån med HELT PISSGULT hår, menar verkligen GULT! Ringde tillbaka och sa att jag inte var nöjd, men fick svar att använda silverschampo, hjälper det när håret verkligen är så pass gult?! Mitt hår är näst intill gulare än vad håret är på din förebild.. hur tajt in på kan man boka ny tid hos en frisör och prova bleka igen utan att håret "ramlar av?"

Tack på förhand och hoppas på svar! Fin blogg :)

Ida - foto & häst    •  

åh så fint!! :D










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!