Beauty wanties

wanties
Skulle såå gärna vilja testa något från Anastasia Beverly Hills, speciellt dip brow pomaden, men är inte säker vilken färg jag skulle vilja ha och hur det skulle se ut på mina ögonbryn! Skulle också såå gärna vilja äga ett contouring kit därifrån!
 
Mary loumanizern och Real Techniques borsten har jag funderat på att beställa hem nu efter att jag inte hittade dom i London, men har fortfarande inte bestämt mig!
 
Skulle även vara i behov av en ny hårmask och är såå sugen på att köpa en från Kerastase! Ska köpa schampo och balsam av samma märke nu snart så skulle vara super att köpa en hårmask på samma gång!
Och läppglanset från Clarins är såå underbart! Har testat det några gånger och är helt kär!
 


Isabella Huynh    •  

åh jag vill ha real techniques borstar!

Amanda Halldan    •  

Anastasia Beverly hills är verkligen bäst!!

S A N N A ♥    •  

Vill också ha en sån där från Anastacia:D

Jessica Antemyr    •  

Åh contourpaletten från anastasia vill jag också ha! :)

Siri |Diabitfit|    •  

Hårmask, är det samma sak som inpackning? Eller är det någon skillnad? :)

Svar: Det vi har lärt oss i skolan så betyder iallafall Kerastases hårinpackningar samma som hårmask :)
Henrietta Nylund

Emma    •  

Åh vill ha typ allt! :')

Prietha    •  

Älskar verkligen Real Techniques borstar!

MartinaOlsson    •  

Vinn ett valfritt plagg från Dress Me Up! :)
http://martinaolsson.myshowroom.se/50006/tavling-vinn-ett-valfritt-plagg-fran-dress-me-up/

Amanda♥    •  

Så bra saker! Älskar real techniques!

Alice Lindström    •  

Me want 2!!

Klara Andersson    •  

kul inlägg!

Linnéa Pyrrö    •  

BEHÖVER såå och vill så ha contouring kitet!

ebba    •  

önskar jag var lite duktigare på smink, då himla kul med conturing och sånt ju :)
svar: åh tack :D

Anonym    •  

Ååh vill ha allt!

MALIN    •  

Borstarna från RT och smink från Anastasia är det bästa!

Josefine ♔    •  

Mycket bra att ha! :D

Josephine    •  

Är också sugen på en dip brow

Sara Ekman    •  

Nice :)

N    •  

Real Techniques borten är bäääst!

Pauline    •  

så kul med smink :)

linah    •  

åh va snyggt:D!

Sofia    •  

ABH är så bra :D

Emelie    •  

Så fina saker! Vill så gärna också ha Anastasia Contour Kit :)

Sanna Preifelt ❤    •  

Åh jag har det kitet från Anastasia, och även deras Cream Contour Kit, som jag fick hem igår faktiskt :) Är nöjd, men just pudret kan vara lite svårt att jobba med i och med att det inte fäster superbra, en får jobba ganska mkt med det :)

Rebecka    •  

Jag har allt förutom contouring kitet och inpackningen (hade den gröna förut) :)

Svar:
Ja, verkligen! Sedan är ju flaskan så fin, hihi.

Ha en fin kväll ♡

Kram










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!